Toon posts:

Panasonic dect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand welke functie de functietoetsen van een panasonic KX-A102 Dect handset hebben? Ik heb dus zo'n handset gekocht als extra bij mijn dect toestel. De handset past volgens de handleiding van het basis station gewoon bij het basis station en dat werkt ook wel alleen staan de functie toetsen nergens beschreven. Als je op de site van van panasonic kijkt vind je ook niks behalve een bestel formulier van een uitgebreide handleiding en daar moet je dan 16 euro voor betalen. Wie o wie helpt mij?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:32

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Djéés...

Ik denk, laat ik een aardig zijn en voor jou gaan zoeken.
Niks, niks, niks, niks en nog eens niks....

Ik zou het hier eens proberen als ik jou was:

Panasonic-Centre Nederland:
070-3314500 (ma - vr: 8:30u - 17:00u)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:37

Korakal

Up up up!

De A102 is de losse handset die bij de TCD-962 zit. Als je daarop zoekt kom je al beter in de richting... ik had er 1 te pakken maar die URL was dood. Misschien kun je eens op http://www.panasonic.dk/onlineservice/manDown.asp?katID=8 kijken. Hier staan van een heleboel panasonic DECT toestellen de handleiding in PDF (ook in het Engels), misschien kun je het van een vergelijkbaar toestel afleiden?

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het al gevonden, m'n pa kwam het tegen. Het zat ergens diep verstopt op een of andere belgische site. Na dat hij had gezocht op TCD-962 kwam er iets voorbij waar precies weet ik ook niet.