[cme]bullshit reply's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Niet heel erg lang geleden is er hier een soort van heksenjacht op deze reply's geweest, en dit heeft een hoop geholpen. Er werd (consequent) op die reply's afgemod, zodat er ook maar eens wat normaals gepost wordt..

Allemaal leuk en wel, maar ik heb het gevoel dat er weer zo afshuwelijk veel "insert random nice words + wave" wordt geplaatst. Dus geen echt toevoegende posts. Ik merk dus weer dat er veel "wave" posts worden gemaakt en dat dat niveau weer daalt.. Lijkt me dus ver van consequent/handig... dan verwatert het beleid zo.. Ik zelf vind het dus een 'slechte' zaak :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

je hebt groot gelijk vindt ik, wat ik ook vaak zie is dat mensen de raarste extra toevoegingen verzinnen om maar te voorkomen dat hun post als tegen de policy wordt beschouwd :X
Ze willen dus of een techpost scoren, of gewoon effe zeggen dat ze een mod leuk vinden, en dus om te voorkomen dat ze gezeur krijgen met de policy, iets doms toevoegen

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Even voor de kleine kindertjes thuis, wat is een "wave"-post. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

bazs2000 schreef op 28 March 2003 @ 20:41:
Een post waar _/-\o_ in staat, vermoed ik.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 28 March 2003 @ 20:41:

Iemand post een casemod, en dan krijg je als reactie: w00w, vetcoolwreedboemlauwstoerwreedvetheerschendcoolgreatwowgaafman! \o/

De iets diepzinnigere postings bevatten daarnaast ook nog eens "hoe heb je dat gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

best wel een vetcoolwreedboemlauwstoerwreedvetheerschendcoolgreatwowgaafman! \o/ antwoord van je SeeMann ....

Hoe doe je dat toch ????

:+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Het verschil met eerst is dat er nu niet meer een modbreak van wordt gemaakt. De replies worden nu getrashed met een aantekening in de notes, omdat het verder anders alleen de draad verneukt en de meeste gebruikers het nu wel weten. Daarom zie je geen blauwe posts meer en lijkt het voor je gevoel alsof er niet meer op gelet wordt. Het tegendeel is waar, dat soort replies worden nog steeds gemod. En als je ze ziet, gewoon topicreporten, dan verdwijnen ze vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
m-m schreef op 28 March 2003 @ 21:01:
Het verschil met eerst is dat er nu niet meer een modbreak van wordt gemaakt. De replies worden nu getrashed met een aantekening in de notes, omdat het verder anders alleen de draad verneukt en de meeste gebruikers het nu wel weten. Daarom zie je geen blauwe posts meer en lijkt het voor je gevoel alsof er niet meer op gelet wordt. Het tegendeel is waar, dat soort replies worden nog steeds gemod. En als je ze ziet, gewoon topicreporten, dan verdwijnen ze vanzelf :)
Hmm, dat laatste ben ik nog niet op gekomen.. Maar dat bewijst in zekere mate wel 'hoe slecht' het gaat met GoT.. Eigenlijk moet het niet eens nodig zijn..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Simon schreef op 28 maart 2003 @ 21:26:
Hmm, dat laatste ben ik nog niet op gekomen.. Maar dat bewijst in zekere mate wel 'hoe slecht' het gaat met GoT.. Eigenlijk moet het niet eens nodig zijn..
Ik denk niet dat dit een bewijs is van 'hoe slecht het gaat' met GoT.
Je hebt een paar mensen die dit doen en het kopiëergedrag van mensen zorgt ervoor dat je het vaker ziet. Het is topicvervuilend maar is zie het niet als iets dat zo slecht is dat het een forum in de afgrond kan helpen.

Slecht gaat het pas met GoT op het moment dat er niemand meer komt. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1