[Wanadoo]Installeren zonder progje?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Iemand belt me net op om te vragen hoe ik ooit Wanadoo premium heb geinstalleerd dus ik vertel hem dat ik eerst de Wanadoo cd heb gebruikt en na der hand het progje RASPPPOE maar hij heeft er geen cd bij gekregen en hij kan ook (DUH) het internet niet op om RASPPPOE te downloaden.

Is het mogelijk om wanadoo zooi te installeren zonder die progjes? Gewoon met de netwerkinstellingen in windows?

Assume there are no rules and it's one big free for all

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
Misschien is het handig om de Windows versie erbij te vermelden ...

Tot XP moet het namelijk met een extern progje (idd. RASPPPoE). Vanaf XP zit het standaard in Windows.

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:23
Onder windows XP kan je dit gewoon met de wizzard doen. bij netwerkomgeving.

• Chieliot
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
In winxp en win2k kan je via nieuwe inbelverbinding -> broadband verbinding aanmaken en dan moet het werken volgens mij.

AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
ThaRups schreef op 28 maart 2003 @ 19:45:
Misschien is het handig om de Windows versie erbij te vermelden ...

Tot XP moet het namelijk met een extern progje (idd. RASPPPoE). Vanaf XP zit het standaard in Windows.
8)7 8)7 sorry even vergeten er wordt gebruik gemaakt van winXP

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

motorola, demos of com21 modem?
na ja.. meer op: http://eservice.casema.tv/

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 18:40
Alpha-sphere schreef op 28 maart 2003 @ 19:41:
Iemand belt me net op om te vragen hoe ik ooit Wanadoo premium heb geinstalleerd dus ik vertel hem dat ik eerst de Wanadoo cd heb gebruikt en na der hand het progje RASPPPOE maar hij heeft er geen cd bij gekregen en hij kan ook (DUH) het internet niet op om RASPPPOE te downloaden.

Is het mogelijk om wanadoo zooi te installeren zonder die progjes? Gewoon met de netwerkinstellingen in windows?
Lees eerst eens de FAQ en dat soort dingen voordat je hier cyberspace zit te verspillen.

Verwijderd

Chieliot schreef op 28 March 2003 @ 19:45:
In winxp en win2k kan je via nieuwe inbelverbinding -> broadband verbinding aanmaken en dan moet het werken volgens mij.
in 2k dus egt niet he, maar in winxp ben je er zo klaar meer met de wizzard en als je geen internet hep, je hep geen buurman/kennis met internet....het is geloof ik 300kb ofzo.

en oja, waarom in gods naam eerst cd en dan raspppoe, hep je die wanadoo troep nog steeds op je computer?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 19:57 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Als er geen cd bij geleverd is, dan vast wel een handleiding hoe het wel te doen.

Die even goed doorlezen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.