Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug]Topic gemoved, uit bookmarks en history

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Gisteren had ik een topic geopend in SG en deze had ik toegevoegd aan mijn bookmarks, en hij stond in mijn post history.

Een tijdje later is dat topic verplaatst naar de HK, en sindsdien was er voor mij geen spoor meer van dat topic te vinden (ik kan niet in de HK). Hij was verdwenen uit mn bookmarks en post history.

Ik heb later even contact opgenomen met Durden, en toen hebben we het nog een keer geprobeerd(hij movede een topic van SG naar HK die ik toegevoegd had aan mn bookmarks) en inderdaad verdween hij.

Is dit een bug of een feature? :D
ik vind het iig niet handig, had liever gehad dattie er bleef staan en dat ik gewoon een access denied error kreeg.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hmmjah, op die manier zou je dan achter alle topictitels kunnen komen van fora waar je geen toegang toe hebt (ook crewfora ed) dus dat in een feature en geen bug.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.