het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Zeg dat je, geheel tegen jouw wil in, stats verslaafde bent geworden en dat je niet kunt overleven als je jouw bedrijf niet terug ziet in de top 10 van DPC.
Doe mij ff je email, dan stuur ik je een copietje van de mail die we naar EET hebben gestuurd. (Als het mag van Bobdebeer, Mo-Bees en Crisp dan wel he?)
Of kijk ff in mijn profile en gooi je adres op via ICQ of email. (Als je het via ICQ doet, duidelijk erbij zetten wie je bent, ben nogal kieskeurig
)
Suc6 iig
Of kijk ff in mijn profile en gooi je adres op via ICQ of email. (Als je het via ICQ doet, duidelijk erbij zetten wie je bent, ben nogal kieskeurig
Suc6 iig
Bericht hierboven
Als de processor van een bepaald systeem niet optimaal benut word kan dat nadelige gevolgen hebben voor de andere hardware...
Ofzoiets...
Ofzoiets...
Van mij ook hoor. Wist niet dat er copy-right op berustte
Intentionally left blank
1. Als je in de Top 30 kom is het GRATIS reclame voor het bedrijf.
2. Processor wordt er niet trager van dus waarom niet.
3. Je helpt een team (DPC) ermee.
4. Het is leuk om te doen.
5. Zie vorige 4
2. Processor wordt er niet trager van dus waarom niet.
3. Je helpt een team (DPC) ermee.
4. Het is leuk om te doen.
5. Zie vorige 4
Verwijderd
van mij mag het ook hoor 
nog een reden voor bob persoonlijk :
je maakt indruk op de andere sexe met zo'n geweldige koe in je tray
nog een reden voor bob persoonlijk :
je maakt indruk op de andere sexe met zo'n geweldige koe in je tray
als of er meiden in m'n systray kijken... (NIET DUS) nouja.. maar dat gratisreclame is wel een goed idee ja 
echter probleem is dat wij een rasecht ICT/PROGRAMMER bedrijf zijn, er zijn dus mensen die erug bang zijn voor koeien.
echter probleem is dat wij een rasecht ICT/PROGRAMMER bedrijf zijn, er zijn dus mensen die erug bang zijn voor koeien.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Verwijderd
met 15 rappe bakken die 24/7 draaien moet je denk ik toch wel iedere dag in de top30 staan, niet ?
Verwijderd
valt tegen...
check http://ranchorelaxo.dynip.com/rc5stats voor onze keyserver waarop alle [Dutch Power Cows] Viedz leden flushen. Stuk of 15 snelle bakken maar lang geen top 30 notitie elke dag. We zijn trouwens wel constant aan het sparen nu, binnenkort staan we dus een dagje op 1 (waarschijnlijk)
Mooooooooooh!
check http://ranchorelaxo.dynip.com/rc5stats voor onze keyserver waarop alle [Dutch Power Cows] Viedz leden flushen. Stuk of 15 snelle bakken maar lang geen top 30 notitie elke dag. We zijn trouwens wel constant aan het sparen nu, binnenkort staan we dus een dagje op 1 (waarschijnlijk)
Mooooooooooh!
Verwijderd
Voor 15 rappe bakken zijn dat wel weinig blokjes !
Zet maar eens 15 keer een Athlon 700 neer
Zet maar eens 15 keer een Athlon 700 neer
Het probleem binnen een bedrijf is dat de pc's gemiddeld maar 8 uur per dag aanstaan. Vaak zijn er dan nog eens een heleboel mensen niet aanwezig (10% ziekte, nog eens 10% vrij en 10% op business-trip).
En ten slotte zijn er van die gasten die menen dat een screensaver (het liefst zo'n 3D die enorm veel CPU slurpt) nog echt nodig is - gevolg: koetje graast nog amper
Zelfs als je de mazzel hebt om 15 Athlonnetjes te kunnen draaien, dan haal je er hoogstens maar een paar duizend wu-tjes per dag uit. Servertjes zijn echter wel interressant aangezien deze meestal 24/7 aanstaan, en doorgaans niet opgesierd zijn met fancy screensavers
[off-topic]
/me zit weer helemaal geinstalleerd in z'n nieuwe compu-room

[/off-topic]
En ten slotte zijn er van die gasten die menen dat een screensaver (het liefst zo'n 3D die enorm veel CPU slurpt) nog echt nodig is - gevolg: koetje graast nog amper
Zelfs als je de mazzel hebt om 15 Athlonnetjes te kunnen draaien, dan haal je er hoogstens maar een paar duizend wu-tjes per dag uit. Servertjes zijn echter wel interressant aangezien deze meestal 24/7 aanstaan, en doorgaans niet opgesierd zijn met fancy screensavers
[off-topic]
/me zit weer helemaal geinstalleerd in z'n nieuwe compu-room
[/off-topic]
Intentionally left blank
Pagina: 1