Internet Explorer 6 refreshen

Pagina: 1
Acties:

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Bij IE krijg je wel 's, bij een pagina waar een postdata in zit, als je refresht de melding: "Deze pagina kan niet worden vernieuwd zonder de gegevens opnieuw te verzenden". Hoe schakel je deze optie uit? Ik kon niks vinden bij internet instellingen van IE. Search hier vond ik ook niets.

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
ff een kick :)

Verwijderd

Die optie is niet uit te schakelen, dat wordt aan de serverside geregeld.

• siebrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-02 09:17

siebrand

Oops... typo

Deze melding krijg je als de pagina is samengesteld op basis van formuliergegevens. Dat kan ook een formulier zijn dat je niet eens bewust hebt ingevuld en hebt gesubmit. Niets aan te doen...

Verwijderd

Mijn excuses voor het omhoog kicken van dit topic, maar ik vroeg me af of hier nog steeds geen manier voor is.

Verwijderd

Het is juist de bedoeling dat je een melding krijgt vóórdat de gegevens van het formulier opnieuw verzonden worden. Het is nl. een veiligheidsrisico als dat niet gebeurt...

[google=IE send POST GET refresh form] >
http://www.theserverside....link&sp=l20936&sp=l136075

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 18:09 ]

Verwijderd

RooT schreef op vrijdag 28 maart 2003 @ 18:50:
Bij IE krijg je wel 's, bij een pagina waar een postdata in zit, als je refresht de melding: "Deze pagina kan niet worden vernieuwd zonder de gegevens opnieuw te verzenden". Hoe schakel je deze optie uit? Ik kon niks vinden bij internet instellingen van IE. Search hier vond ik ook niets.
Stel je plaatst een order op internet. Je klikt op verzend. Je komt op de volgende pagina. Als je nu de terug-knop gebruikt of de refresh-knop dan zou je order nog een keer uitgevoerd worden. Dit lijkt me niet de bedoeling.
Daarom is het verstandig om hier nog een check voor in te bouwen.
Pagina: 1