om het venster net zo groot als het plaatje te maken kan je bv. php gebruiken.
Ik weet niet of je server dat ondersteunt maar je kan dat doen via getImageSize()
Ik weet niet of je server dat ondersteunt maar je kan dat doen via getImageSize()
www.dannyhiemstra.nl
Wat dacht je hier van?
Saven als "test.htm" met in dezelfde dir een thumb (plaatjeThumb.jpg) en de "normale grootte" (plaatjeGroot.jpg).
Is overigens vrees ik wel redelijk IE only
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| <html> <head> <title>Test</title> <script language="JavaScript"> var oWin; function showPhoto(strImage) { var image = new Image(); image.onload = function (e) { if (oWin) oWin.close(); oWin = window.open(strImage,'','width='+this.width+',height='+this.height+',left='+((screen.availWidth-this.width)-100)+',top=100'); oWin.document.body.style.margin = '0px;' } image.src = strImage } </script> </head> <body> <A onclick="showPhoto('plaatjeGroot.jpg');" href="javascript:void(0);">[img]"plaatjeThumb.jpg"></A> </body> </html[/img] |
Saven als "test.htm" met in dezelfde dir een thumb (plaatjeThumb.jpg) en de "normale grootte" (plaatjeGroot.jpg).
Is overigens vrees ik wel redelijk IE only
[ Voor 189% gewijzigd door RobIII op 28-03-2003 17:45 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Genoeg tips onderhand om mee op weg te kunnen.
Had je zelf ook kunnen bedenken
Had je zelf ook kunnen bedenken
Dit topic is gesloten.
![]()