Toon posts:

Multy Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vandaag 2 17" schermpjes en ik ben er erg blij mee.. nu hebik de volgende setup:

PCI: TNT 2 flut dingetje. 1024x768 75Hz ===1=== Pri
AGP: Geforce 4 TI 4400. 1024x768 75Hz ===2=== Sec

Maar nu hebik een berg vragen warop ik eigelijk geen antwoord heb kunnen krijgen, ook niet in de search.. dus hier stel ik ze dan maar even.

Hoe krijg ik Multy desktops? (2 taak balken) (2 accounts eigelijk)

Als ik met windows media player op monitor 2 een avi afspeel en ik wil naar fullscreen dan switched ie naar monitor 1.. (hoe voorkom ik dat) ?

ik zou dit graag willen berijken ZONDER extra software..

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:44
windows is dacht ik multitask single user :\ vraag 1 dus beantwoord.
vraag 2, monitoren omdraaien ;|

https://d4armory.io/Player/803500

Verwijderd

Probeer dit eens: http://www.realtimesoft.com/ultramon/
Heb ik ooit eens als tip van iemand gekregen, heb er geen ervaring mee, en weet ook niet of het nog bestaat/ up to date is.
Maar niet geschoten is altijd mis.

Verwijderd

Topicstarter
DarkY schreef op 28 March 2003 @ 17:19:
windows is dacht ik multitask single user :\ vraag 1 dus beantwoord.
vraag 2, monitoren omdraaien ;|
eigelijk is windows dus niet zo heel gebruiksvriendelijk voor multy monitor ?

het maakt me eigelijk niet zo veel uit.. maar het zou handig zijn als dit op te lossen was.

edit: bedankt gerben.. ik ga even kijken :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 17:26 ]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 17:25:
[...]

eigelijk is windows dus niet zo heel gebruiksvriendelijk voor multy monitor ?

het maakt me eigelijk niet zo veel uit.. maar het zou handig zijn als dit op te lossen was.

edit: bedankt gerben.. ik ga even kijken :)
Hoezo niet gebruikersvriendelijk? Je kunt bij de eigenschappen van de monitoren aangeven welke je primaire is, en op die monitor wordt fullscreen afgespeeld. Heel gebruikersvriendelijk toch?
Dat je niet met twee accounts tegelijk kunt werken op 1 machine heeft niks te maken met gebruikersvriendelijkheid, maar is gewoon een beperking van het os. Het is dan ook een pc-OS en geen mainframe of minicomputer OS.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Neem linux die heeft wel de optie om alles over 2 schermen te schijden of 2 aparte desktops met balk enc. te gebruiken.

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:21

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

offtopic: een TNT2 is een vet mooie secundaire kaart...

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
geforce5_guy schreef op 28 March 2003 @ 17:37:
Neem linux die heeft wel de optie om alles over 2 schermen te schijden of 2 aparte desktops met balk enc. te gebruiken.
De vraag is hoe dat kan in windows.
Overstappen is dus (meestal) geen optie maar dat had je zelf ook kunnen bedenken.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Als ik met windows media player op monitor 2 een avi afspeel en ik wil naar fullscreen dan switched ie naar monitor 1.. (hoe voorkom ik dat) ?
kan je oplossen met nview. staat gewoon op je pc, want wordt met de detonaters meegeinstalleerd.

met een beetje spelen met de settings kom je een heel eind.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/nview_gf4m460.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Ge-force 5 guy.. je vraagt me om een grote overstap die ik niet ga nemen...

Mental madnizz.. Achjah ik ben er ook wel blij mee opzich.. het was het beste pci kaartje wat ik kon krijgen.. :)

verder heb ik het probleem met 2 taak balken al opgelost dat werkt nu goed.. aleen zou ik aleen nog het Media player probleem willen oplossen..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 17:44:
[...]

kan je oplossen met nview. staat gewoon op je pc, want wordt met de detonaters meegeinstalleerd.

met een beetje spelen met de settings kom je een heel eind.
[afbeelding]
dat werkt toch aleen met tv out?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 17:52:
[...]

dat werkt toch aleen met tv out?
blijkbaar niet. ik heb een gf4mx460 met 2x crt, composit, svideo (die uit de aldi pc van vorig jaar). ik heb mijn tv out alleen nog nooit gebruikt. aan de primaire crt hangt zo'n medion 17" monitor, en aan de secundaire crt hangt een philips breedbeeld tv (heeft een vga in, dus) die herkend wordt als standaardmonitor van 640*480.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:00

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik draai hier met (zowel in BIOS als XP) een AGP Radeon 8500LE als primary en als secondary een PCI TNT-2 M64. Draait hier prima multi monitor. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17
appel heeft die geforce 4 niet 2 uitgangen? das imho veel makkelijker, ook omdat je dan beter 2d heb

verder moet deze vraag verbannen worden:
is echt al 100 duizend keer gevraagd :o
Pagina: 1