Ik heb net ra2 orgineel gekocht en kan dus ook op internet spelen. ma kan ik die key op een of andere manier ook gebruiken om yuri's revenge te spelen over internet? want daar heb ik geen officiele key van.... en om dat spel er ook weer bij te kopen. moet toch wel kunnen ofnie?
Yuri's Revenge heeft z'n eigen cdkey nodig. Ik denk dat als je de key van RA2 bij Yuri's Revenge gebruikt je RA2 niet meer kan gebruiken, omdat die key al in gebruik is. Als het al mogelijk is om één cdkey voor allebei te gebruiken, dat weet ik namelijk niet.
The devil is in the details.
als ik nou ra2 met een gekraakte key installeer (die niet op internet doet). en dan voor yuri's revenge de orginele key van ra2 gebruik. zou dat nie kunnen
YR heeft volgens mij andere keys.... maar waarom koop je het niet? Is het best wel waard hoor.
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Verwijderd
Probeer het eens zou ik zeggen. Je zal zelf een beetje initiatief moeten tonen wil je hier geholpen worden.
Dit koste mij ongeveer 5 seconden....Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 16:53:
dikke schijtzooi. ma bartsmit had hem nie. weet iemand wat yuri nu kost dan?
Yuri's Revenge bij de Free
Kost maar 6,99....
[ Voor 5% gewijzigd door Exar op 28-03-2003 17:05 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Wij helpen verder niet om illegale spellen aan de praat te krijgen en een adres zoeken die hem verkoopt is uiteindelijk niet zo moeilijk
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()