Toon posts:

Programma voor 3D-ontwerpen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet er iemand een GOED programma waarmee ik een 3D tekening kan maken? Op de pc welteverstaan...
Ik vond de tekeningen in het Clickx-magazine wel knap -> bij de doc's over de onderdelen van een pc.

Ze moeten er iets of wat realistisch uitzien, maar het mag wel een tekening blijven.

Thanks,
Jarno

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Definieer "3D tekening". Wil je een vector tekening van een 3D object of een 3D ojbect zelf? En iets meer info mag ook wel :]

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

laat eerst eens zien over wat voor een soort tekeningen je praat (ik heb op de site gekeken, maar kan niet 1,2,3 vinden waar je het over hebt)
En lees je bericht nog eens door, en besteed wat meer tijd aan de inhoud, want hier kan niemand iets mee. (blijkbaar wel dus ;) )

Je kan bijvoorbeeld denken aan:
Blender (freeware, simpel)
3d studio (professioneel, ingewikkeld (voor een n00b)

[ Voor 4% gewijzigd door MrE op 28-03-2003 16:18 . Reden: ravioli met patat en een braadworst en een toetje cleopatra ]

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Alsjeblieft!

[rml][ 3d] post je 3d stuff maar weer - part 9[/rml]

Wil je technische tekeningen maken, dan heb je een cel-shader nodig (ook wel cartoonshader/renderer genoemd). Een van de betere op de markt is David Gould's Illustrate dat je zowel voor technische tekeningen kan gebruiken als voor normale tekenfilmfiguren :).

[ Voor 59% gewijzigd door Yoozer op 28-03-2003 16:13 ]

teveel zooi, te weinig tijd