Hmmmmm..........ik heb precies hetzelfde probleem, en ik zou ook niet weten wat ik er aan moest doen. Alleen ik heb een SbLive.
Ff kijken wat anderen ervan zeggen
Ff kijken wat anderen ervan zeggen
..:: Specs ::..
Als er uberhaupt iemand is die weet hoe het op te lossen is.
DiVX is een beeld CODEC, geen geluid.. bij een DiVX film (AVI) kun je elke willekeurige audio CODEC gebruiken. Niet alle CODEC's zijn beschikbaar via de automatische update (zeker gehackte niet
) Ik zou daar maar eens naar gaan kijken (welke audio formaat bij die specifieke DiVX films zit dus)
Misschien moet je eens een blik werpen op VirtualDub ofzo, kun je redelijk makkelijk mee achterhalen wat voor CODEC's er zijn gebruikt en ook welke op jouw systeem aanwezig zijn
Misschien moet je eens een blik werpen op VirtualDub ofzo, kun je redelijk makkelijk mee achterhalen wat voor CODEC's er zijn gebruikt en ook welke op jouw systeem aanwezig zijn
Laat maar.. .
Verwijderd
SMR patch installen (hacked mpeg 4 codex)
wordt vaak gebuikt voor screeners en dergelijke
vraag me de url niet maar dat is de oplossing
wordt vaak gebuikt voor screeners en dergelijke
vraag me de url niet maar dat is de oplossing
OK, bedankt allemaal. Het zou dus aan de geluidscodec liggen en dan hoogstwaarschijnlijk de SMR codec. Maar dan is nu de vraag of iemand enig idee heeft waar ik die dingen kan vinden?
Verwijderd
Toch zit er bij de 3.1 alpha release ook 'n geluids codec.. en toch kan het best een beetje helpen als je die installeerd.Op dinsdag 21 november 2000 01:18 schreef LiGHtNiNG! het volgende:
DiVX is een beeld CODEC, geen geluid..
--Ray
je mist wellicht de Ac3 codec (filter)?
Installeer het volgende pack. Het installeer;
DivX,sMr(nAvi),Radium Mp3, ac3 filter en nog wat andere directshow filters.
http://www.8op.com/tsunamiparameter/MPEG4_Tsunami_Pack_2.zip
Installeer het volgende pack. Het installeer;
DivX,sMr(nAvi),Radium Mp3, ac3 filter en nog wat andere directshow filters.
http://www.8op.com/tsunamiparameter/MPEG4_Tsunami_Pack_2.zip
Pagina: 1