Toon posts:

tv out geblokkeerd bij dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe laptop met dvd speler en een tv out, die het allebei gewoon doen, maar men heeft het nodig gevonden, om de tv-out te blokkeren op het moment dat je er een dvd'tje in werpt. Gevolg: geen dvd kijken op de tv en gedwongen zijn om als nog een dvd speler te kopen, wanneer je dit wel wilt. Belachelijk dus!

Heeft iemand een oplossing??

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 11:47

Xtremelead

powered by E-MU

Dit komt tegenwoordig wel vaker voor. Dit is opgelegd door de filmindustrie. Zeg maar kopieerbeveiliging.

[ Voor 17% gewijzigd door Xtremelead op 28-03-2003 14:55 ]

Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

iets meer specs zou helpen het probeem op te lossen.

• McFizban
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:43

McFizban

Hackito ergo sum.

Probeer eens te zoeken op macrovision beveiliging.

Haardware: meuk die zo oud is dat het alleen nog nuttig is voor in de openhaard.

Verwijderd

Dat is inderdaad behoorlijk lullig.. Ik heb zelf een HP omnibook 6100 en daarop is het geen enkel probleem. Is dit niet iets softwarematigs? En inderdaad zouden de specs van de notebook wel handig zijn.

Verwijderd

krijg je een foutmelding als je die dvd wilt afspelen ?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 14:53:
Beste mensen,

Ik heb een nieuwe laptop met dvd speler en een tv out, die het allebei gewoon doen, maar men heeft het nodig gevonden, om de tv-out te blokkeren op het moment dat je er een dvd'tje in werpt. Gevolg: geen dvd kijken op de tv en gedwongen zijn om als nog een dvd speler te kopen, wanneer je dit wel wilt. Belachelijk dus!

Dat zal eerder aan je dvd-aspeelsoftware liggen (power dvd?) als aan je laptoppie. En iedereen die zoekt vindt daar een oplossing voor.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 14:53:
Beste mensen,

documenten backup, nieuwe windows en dvd speler, dan moet ie het doen. dit is 99% zeker een softwarebeveiliging (valt althans wel te hopen voor je >:))

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
Met TV tool heb je die beveiliging toch niet???
Probeer dat eens :)

Verwijderd

Lees eerst * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * eens door aub :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.