Is er in nederland HSCSD verkrijgbaar vandaag de dag? Ik heb topics gelezen van 2 jaar oud dus dat zie ik niet echt aan als betrouwbaar. Als het verkrijgbaar is bij wie , voor hoeveel etc
Verwijderd
Nederland is volgens mij zo'n beetje het enige land in europa die HSCSD helemaal niet ondersteunt.
_Knight_, In europa wordt het alleen in een deel van Duitsland ondersteunt. Verder heb ik er nog nooit van gehoord dat het ergens anders in europa werd ondersteunt.
Verwijderd
Heb even verder gezocht en in deze landen (buiten duitsland) zou HSCSD gedeeltelijk ondersteunt moeten worden:[Airwolf] schreef op 28 March 2003 @ 15:18:
_Knight_, In europa wordt het alleen in een deel van Duitsland ondersteunt. Verder heb ik er nog nooit van gehoord dat het ergens anders in europa werd ondersteunt.
Belgium
Denmark
Finland
Ireland
Norway
Switzerland
Deze info is al wel 2 jaar oud, ik weet dus niet of deze nog klopt.
Je hebt iig zeker gelijk dat Nederland niet het enige land in europa is die het niet ondersteunt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 15:56 ]
best wel jammer want het idee is heel erg goed. Wordt online internetten stuk leuker. en sneller maar ja dan maar op umts wachten
jup umts hoor je zo zoetjes aan ook de 1e geluiden weer van terugkeren...de planning was ooit begin 2k3 van vodafone meen ik ergens gelezen te hebben (don't ask waar, k wil ook geen geruchten brengen maar k verzin dit niet. sorry voor de vage info) wat natuurlijk ivm de algehele 'economische en telecom malaise' is uitgesteld en de 1e umts mobieltjes zijn nu toch in ontwikkeling
wel leuk, maar die dingen zullen wel weer ontzettend duur zijn in t begin
(zoals we gezien hebben met wap, gprs, kleurtjes en imode).
wel leuk, maar die dingen zullen wel weer ontzettend duur zijn in t begin
met een hamer past alles
Pagina: 1