Unreal 2003: "glow yellow" --> cheaten??!

Pagina: 1
Acties:

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Topicstarter
Vandaag speelde ik UT2003 op een server waar ik wel vaker speel. Ineens wordt ik voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ik aan het cheaten zou zijn(?!). Aangezien ik -online- niet eens weet HOE ik moet cheaten en er ook een hekel aan heb, beweerde deze persoon dat hij met anti-cheat prog'je kon zien dat ik een gele gloed over me had (ofzo). Nou, ik weet dus zeker dat ik helemaal niet cheat, maar weet iemand hoe dit mogelijk is, dat ik als cheater aangemerkt wordt?

Nu moet ik er wel bij zeggen dat deze persoon ontzettend grof was en me ook nog vergeleek met Adolf Hitler(!), dus het kan net zo goed zijn dat de persoon moeite had met mijn persoontje (misschien iets te vaak op 'm geschoten? 8) ). Toch wil ik graag duidelijkheid, want ik weet zelf gewoon dat ik niet cheat; iemand een verklaring hiervoor?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
verklaring? Die gast lult uit z'n nek en je was waarschijnlijk beter dan hem :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ach, dat zijn van die trieste types die niet tegen hun verlies kunnen en jou dan uitschelden voor cheater. Zie het als een compliment, jij bent beter dan hun :).

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
idd, gefeliciteerd ;)

Wat ik me wel af blijf vragen, ik speel zelf ook redelijk veel UT2k3 en soms heb ik toch ook el het idee dat ik cheaters tegen kom. Ik zou wel eens willen weten of er uberhaupt cheats bestaan voor UT2k3. Dan kan ik tenminste pas echt goed verschil maken tussen cheaters en echte mensen met skills.
Het was laatst wel grappig, want ik dacht laatst een cheater te zien en een clan-maatje van me zei ook dat het een cheater was. Dus wie weet :?

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Denk ook dat ie uit zn nek lulde maar het kan zijn dat de server een of andere mod draaide waarbij je een kleurtje krijgt als je een bepaalde score hebt.
maar heb nog nooit van een anti cheat gehoort waarbij je een glow color krijgt

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Of je gewoon dat 'Shield ding' had :) Dan zou het nog uber triester zijn :D

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Topicstarter
Okay thanx! (ook voor de felicitaties, hehe _/-\o_ )
Het nare is, dat iedereen die op dat moment aanwezig is op zo'n server, je (in)direct misschien ook wel gaan verdenken, doordat er zo'n figuur loopt te blaten, dat vind ik dus nog het ergst. Ik heb i.i.g. de admin van die server een mail gestuurd met mijn klacht, dus ik hoop dat er iets mee gedaan wordt.

Waar zou je het trouwens dan aan moeten zien als iemand cheat? Kan je dat ook zien zonder anti-cheat software (naast het vermoeden dat je soms hebt)?

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
het doet me gelijk denken aan een confrontatie tijdens TO op een public server.
Liep een lamer iemand helemaal verrot te schelden omdat hij zou cheaten.
De verdachte vroeg of hij niet op kon houden met schelden en insulten.
De lamer bleef doorgaan. Verdachte logt in als admin en kick/ban :D was dus een admin undercover. erg leuk :+

Hoe kan hij zien met een progje dat jij cheat. dat kan niet. Of de serversoftware detect het of ze kunnen het zien aan jou gemaakte demo.

[ Voor 18% gewijzigd door Rody op 28-03-2003 14:36 ]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-02 21:31

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

door in spectate mode te gaan en de persoon die je van cheaten verdenkt te volgen, kun je wel je vermoeden versterken. Maar zeker ben je nooit. Ik heb op die manier bij CS al vaak genoeg mensen door muren zien schieten die echt _niet_ aan het cheaten waren. Maar zaken als een aimbot kun je op deze manier wel vrij duidelijk achterhalen :P

Launching containers into space

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Topicstarter
Rody schreef op 28 March 2003 @ 14:35:
het doet me gelijk denken aan een confrontatie tijdens TO op een public server.
Liep een lamer iemand helemaal verrot te schelden omdat hij zou cheaten.
De verdachte vroeg of hij niet op kon houden met schelden en insulten.
De lamer bleef doorgaan. Verdachte logt in als admin en kick/ban :D was dus een admin undercover. erg leuk :+

Hoe kan hij zien met een progje dat jij cheat. dat kan niet. Of de serversoftware detect het of ze kunnen het zien aan jou gemaakte demo.
Haha, een admin, da's inderdaad erg grappig :) .
Enne... hij kon mij dus niet zien cheaten, omdat ik dat ook niet doe. Ik was er in eerste instantie alleen bang voor dat zijn prog'je mij foutief 'gedetecteerd' had ofzo en ja... dan voel je je helemaal lullig, maar aan de reacties hier te zien is dit gelukkig niet zo.

• Hahn
  • Laatst online: 13:01
Glow Yellow is gewoon een command die je op sommige servers zelf kan aanzetten. Misschien had een admin dat bij jou gedaan waardoor je opviel :)

The devil is in the details.

Verwijderd

CyberTijn schreef op 28 maart 2003 @ 14:20:
idd, gefeliciteerd ;)

Wat ik me wel af blijf vragen, ik speel zelf ook redelijk veel UT2k3 en soms heb ik toch ook el het idee dat ik cheaters tegen kom. Ik zou wel eens willen weten of er uberhaupt cheats bestaan voor UT2k3. Dan kan ik tenminste pas echt goed verschil maken tussen cheaters en echte mensen met skills.
Het was laatst wel grappig, want ik dacht laatst een cheater te zien en een clan-maatje van me zei ook dat het een cheater was. Dus wie weet :?
Yup vraag me niet hoe en waarom en naam ofzo maar der zijn cheats(aimbots)voor ut2k3, heb er al tegen gespeeld erg irritant mag ik wel zeggen, maar is toch al poosje geleden hoor..... cheaten sucks(in oude UT word je der gek van, iig ik wel)

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-02 17:16
offtopic:
Op sommige servers bij CS zie sommige gastjes ook helemaal wit/geel/rood opgloeien. Weet iemand wat dat is :?.

tvw

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-02 23:00

ThaHandy

Discovery Channel

ShotGun schreef op 28 March 2003 @ 16:52:
offtopic:
Op sommige servers bij CS zie sommige gastjes ook helemaal wit/geel/rood opgloeien. Weet iemand wat dat is :?.
offtopic:
adminmod?
admin_fun 1
admin_disco 1?

anders is et va een vage plugin :)

• Hahn
  • Laatst online: 13:01
ShotGun schreef op 28 March 2003 @ 16:52:
offtopic:
Dat is wat ik een paar posts geleden zei. Is gewoon een mode in Counter-Strike, als je dan in je console 'Glow [kleur]' typt dan ga je gloeien in die kleur. Maar dat heb je maar bij een paar servers :)

The devil is in the details.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Topicstarter
Net antwoord gehad van de admin van die server, ze hadden hem al een tijdje in het vizier, maar nu gaan ze er iets aan doen, nl. een ban van de server, dus eindelijk... gerechtigheid!! :)

Pagina: 1