Vandaag speelde ik UT2003 op een server waar ik wel vaker speel. Ineens wordt ik voor van alles en nog wat uitgemaakt omdat ik aan het cheaten zou zijn(?!). Aangezien ik -online- niet eens weet HOE ik moet cheaten en er ook een hekel aan heb, beweerde deze persoon dat hij met anti-cheat prog'je kon zien dat ik een gele gloed over me had (ofzo). Nou, ik weet dus zeker dat ik helemaal niet cheat, maar weet iemand hoe dit mogelijk is, dat ik als cheater aangemerkt wordt?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat deze persoon ontzettend grof was en me ook nog vergeleek met Adolf Hitler(!), dus het kan net zo goed zijn dat de persoon moeite had met mijn persoontje (misschien iets te vaak op 'm geschoten?
). Toch wil ik graag duidelijkheid, want ik weet zelf gewoon dat ik niet cheat; iemand een verklaring hiervoor?
Nu moet ik er wel bij zeggen dat deze persoon ontzettend grof was en me ook nog vergeleek met Adolf Hitler(!), dus het kan net zo goed zijn dat de persoon moeite had met mijn persoontje (misschien iets te vaak op 'm geschoten?
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"