"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Verwijderd
We staan nu tiende overall das ook goed !!
Yieeeha, Kom op en graas erop los!
Mo-Bees voor wereld vrede!
Yieeeha, Kom op en graas erop los!
Mo-Bees voor wereld vrede!
Ehm......hoe worden die stats op land eigenlijk gemaakt?.....per teams.....of per mailadressen die flushen.
Want bij dat laatste is het natuurlijk niet eerlijk dat US bovenaan staat. Ik heb nl. een mailadres dat onder US wordt gerekend.
Want bij dat laatste is het natuurlijk niet eerlijk dat US bovenaan staat. Ik heb nl. een mailadres dat onder US wordt gerekend.
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Brikoe, je kunt bij je persoonlijke instellingen bij D.Net apart een land opgeven. idd wordt bij een standaard US mailadres jouw land Amerika, dus ik zou zeggen snel aanpassen ....
Distributed.net kijkt alleen naar welk land je hebt ingevuld bij je persoonlijke gegevens, dus niet naar je e-mail adres. Als je geen land hebt opgegeven, wordt je niet meegerekend in de country stats.
"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"
Kan je je gegevens nog wijzigen als je in een team zit? Of moet (niets moet alles mag
) je team dan zoiets invullen?
Tenslotte zijn de #ueberkoeien DPCers.
Tenslotte zijn de #ueberkoeien DPCers.
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Als je het password hebt van D.Net (van #ueberkoeien in dit geval) kun je dit gewoon zelf wijzigen ...
Als je dat lijstje zo ziet, is het onbegrijpelijk dat Nederland niet mag mee doen met de G7.
Nederland schopt kont.
Nederland schopt kont.
Nog een inval:
Stel dat je de score deelt door het aantal inwoners van het land. Zou dat dan een goede index zijn voor de technologische geavanceerdheid van een land?
Kijk maar allemaal westerse naties in de top.
(ps. buiten de VS dan, want die score klopt niet vanwege default instellingen)
Stel dat je de score deelt door het aantal inwoners van het land. Zou dat dan een goede index zijn voor de technologische geavanceerdheid van een land?
Kijk maar allemaal westerse naties in de top.
(ps. buiten de VS dan, want die score klopt niet vanwege default instellingen)
Verwijderd
Ik denk dat de ratio, die je dan krijgt, een indicatie is voor de qualiteit van de internetverbindingen. En het klopt in Nederland en de VS zijn die goed te noemen, zelfs t.o.v. een land als Duitsland.
Pagina: 1