Outlook PST File recovery

Pagina: 1
Acties:

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 21:02
Ik heb per ongeluk mijn pst file weggegooid. Ik heb daarop diverse programma's geprobeerd om deze terug te halen, dit lukte in die zin dat het bestand zodanig beschadigd is dat je met de inbox repair tool hem moet repareren. Dit had als gevolg dat ik al mijn beaarde emailtjes van 2002 en 2003 kwijt ben.

Het programma die ik heb gebruikt is ontrack easy data recovery en nog een paar trail programma's.

Ik wil graag weten of iemand die dit probleem had het wel voor elkaar heb gekregen en met welke tool. Want ik vind het zonde dat ik een tooltje aanschaf en deze niet blijkt te werken.

Zijn er misschien andere programma's die ik niet ken of kan vinden die je pst file repareren zonder het verlies van al die mailtjes

Ik heb de FAQ gelezen, gezocht op GOT en ik heb gegoogled enz enz...

[ Voor 3% gewijzigd door 4p0c op 28-03-2003 13:43 ]

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
werkt scanpst niet gewoon? (die standaard met outlook wordt meegeleverd)

Battle.net tag

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
edit: ik heb een goeie undelete tool ;) met zo'n reddingsboei als icoon ;)

ik had hem je toe kunnen mailen, maar menzen zonder e-mailadres in hun profiel.. tja, die stellen daar schijnbaar geen prijs op.

[ Voor 127% gewijzigd door axis op 28-03-2003 14:53 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• 4p0c
"werkt scanpst niet gewoon? (die standaard met outlook wordt meegeleverd)"

Die heb ik gebruikt maar daardoor raakte ik meer dan de helft van mijn emails kwijt

edit: ik heb een goeie undelete tool met zo'n reddingsboei als icoon

"ik had hem je toe kunnen mailen, maar menzen zonder e-mailadres in hun profiel.. tja, die stellen daar schijnbaar geen prijs op."

Ik ga het meteen voor je aanpassen zodat je alsnog hem ff kunt mailen Thx

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
mail, you have..

ik hoop voor je dat je'm terugkrijgt..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• 4p0c
zoals ik al de mail had gezet doet ie het voor elke partitie behalve degene waarvan ik 'm terug wil hebben

Thx anyway

• Flippy|IA
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

Ik heb momenteel ook een probleem...

Ik ga binnenkort andere PC hebben, en wil dus al men berichten "exporteren", maar van zodra ik deze optie kies bij Outlook Express 6, dan geeft die foutmelding "Fout bij initialiseren van IMAP" :?

Het adresboek wilt hij daarintegen WEL exporteren...

Wat kan het prob zijn??

[ Voor 5% gewijzigd door Flippy|IA op 29-03-2003 19:28 ]

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

Verwijderd

R-studio voor FAT of NTFS om te undeleten?

• 4p0c
Ik heb de trail geprobeerd maar die kan je maar gebruiken met bestanden tot 64k, ik wil hem nog niet aan schaffen tot dat ik zeker weet of hij mijn pst naar behoren terug kan krijgen. dit geldt voor de meeste demo's/trails/shareware
Pagina: 1