Toon posts:

pendrive zonder drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bestaan er ook pendrives of iets anders zoals een pendrive waar je geen drivers nodig hebt bij windows 98 en 98se ???
ik heb gezocht maar kon niks vinden..

alvsst bedank..

gr arjan

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ehm daar heb je geen drivers voor nodig ? Wordt toch gezien als removable drive of heb ik het mis ?

Verwijderd

Dit is alleen in Windows 2000 en later in '98 hebbie nog drivers nodig volgens mij heeft elke pendrive dat nodig.

Verwijderd

Topicstarter
daar heb je wel drivers voor nodig, ik kon er niks over vinden op inet

Verwijderd

Topicstarter
of iets anders dat hetzelfde werkt als een pendrive dan?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:17

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 13:35:
Misschien een idee om dit knopje ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif ) eens te gebruiken :?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• EXX
  • Laatst online: 23-03 20:36

EXX

EXtended eXchange

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 13:35:
Ja, een floppy disk :+

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-03 14:30
Geen drivers nodig, is op elke website van de fabrikanten te vinden. Alleen voor 98.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Nog een keer voor de goede orde.

wat ik zoek is een medium dat geen drivers nodig heeft voor win98.
want er moet elke keer worden geinstalleerd. Het moet gewoon
aan een pendrive tippen. weten jullie of deze bestaan?? dat is de question :)

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
EXX schreef op 28 March 2003 @ 13:39:
[...]

Ja, een floppy disk :+
:D Idd! Er bestaat hoogstwaarschijnlijk geen USB flash drive die onder W98 herkend wordt zonder drivers, simpelweg omdat er in W98 geen drivers zitten voor dergelijke flash drives. Wat wel mogelijk is, is dat moderne mobo's die ook USB boot devices ondersteunen (!), zo'n Pen Drive wel zonder drivers herkennen. Ik ken echter niet één mobo die dit ondersteunt (heb het alleen door anderen horen zeggen).

Verwijderd

Topicstarter
ik zal daar even naar gaan zoeken thnx for de reply_/-\o_

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Aham brahmasmi schreef op 28 March 2003 @ 13:42:
[...]
:D Idd! Er bestaat hoogstwaarschijnlijk geen USB flash drive die onder W98 herkend wordt zonder drivers, simpelweg omdat er in W98 geen drivers zitten voor dergelijke flash drives. Wat wel mogelijk is, is dat moderne mobo's die ook USB boot devices ondersteunen (!), zo'n Pen Drive wel zonder drivers herkennen. Ik ken echter niet één mobo die dit ondersteunt (heb het alleen door anderen horen zeggen).
Tja, maar dan is het zo dat zodra je in het OS zit die de drive aanspreekt, dus heb je alsnog drivers nodig.

Wat de TS wil kan alleen met een floppy of een removable hdd, voor alle andere dingen zijn drivers/progsels nodig
Pagina: 1