Toon posts:

[geluid]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.
Mijn thuisnetwerk;

SiteCom Router + Wireless internet

PC 1:
Windows XP Proffecional (Gewoon LAN kabel)
Subwoofer setje

Laptop 1:
Windows XP Home/Proffecional (Draadloos)

Nu wil ik via me Laptop , het geluid laten lopen via PC 1. Dus alles wat ik afspeel op me laptop moet via me Subwoofer kunnen beluisterd worden. Maar dan zonder kabel.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken? Want ik heb nu een inkomende splitter op me subwoofer zodat ik 2 kabels op me Subwoofer kan aansluiten (1 voor laptop , 1 voor pc) maar dat is irritant als je even verderop wilt zitten

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

JWO

geluid gaan streamen ?

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me een beetje omhandig?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 13:32:
Lijkt me een beetje omhandig?
Je hebt niet vreselijk veel mogelijkheden, en ik denk dat dit het makkelijkst is. Gewoon een shoutcastje lokaal draaien, en op andere pc's oppikken :)

Verwijderd

Topicstarter
Laten we dat maar proberen dan :) lijkt me opzich wel vet als dat werkt dan :) Alleen bij films enz krijg je dan vrees ik vertraging...

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 13:12:
Hallo.
Mijn thuisnetwerk;

SiteCom Router + Wireless internet

PC 1:
Windows XP Proffecional (Gewoon LAN kabel)
Subwoofer setje

Laptop 1:
Windows XP Home/Proffecional (Draadloos)

Nu wil ik via me Laptop , het geluid laten lopen via PC 1. Dus alles wat ik afspeel op me laptop moet via me Subwoofer kunnen beluisterd worden. Maar dan zonder kabel.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan maken? Want ik heb nu een inkomende splitter op me subwoofer zodat ik 2 kabels op me Subwoofer kan aansluiten (1 voor laptop , 1 voor pc) maar dat is irritant als je even verderop wilt zitten
Remote admin installeren op je pc zodat je vanaf je laptop de mp3's op je pc via winamp op je pc kan starten.

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan, ik heb Remote Admin dus dat is geen probleem alleen hoopte ik dat er een manier was om de geluidsuitgang via software te regelen.. Misschien wordt het toch Radmin :)
Pagina: 1