Hi
ik richt me op Koffie! omdat hij zijn naam bij de FAQ heeft staan.
bij de gangbare Firewalls staan er twee erg duidelijk genoemd, namelijk
Zonealarm en Norton Personal Firewall
Zou het niet leuk zijn om een Kerio's Personal Firewall erbij te zetten?
Deze firewall heeft weinig last van exploits zoals Zonealarm, (die hou niet alles tegen en zeker niet de gratis versie). Bepaalde programma's kwamen ook door de policy regels heen, toch op het i-net.
Norton vreet geheugen en snelheid. Tevens is het programma mega groot (nutteloos).
Kerio is gebaseerd op de iptable van linux en is een klein, licht en gratis programma dat ook nog eens verdomde goed werkt.
Anyway ik begrijp dat het niet echt spannend is, maar ik vind Kerio zeker de moeite waard om te vermelden als Firewall.

just helpin' out
ik richt me op Koffie! omdat hij zijn naam bij de FAQ heeft staan.
bij de gangbare Firewalls staan er twee erg duidelijk genoemd, namelijk
Zonealarm en Norton Personal Firewall
Zou het niet leuk zijn om een Kerio's Personal Firewall erbij te zetten?
Deze firewall heeft weinig last van exploits zoals Zonealarm, (die hou niet alles tegen en zeker niet de gratis versie). Bepaalde programma's kwamen ook door de policy regels heen, toch op het i-net.
Norton vreet geheugen en snelheid. Tevens is het programma mega groot (nutteloos).
Kerio is gebaseerd op de iptable van linux en is een klein, licht en gratis programma dat ook nog eens verdomde goed werkt.
Anyway ik begrijp dat het niet echt spannend is, maar ik vind Kerio zeker de moeite waard om te vermelden als Firewall.
just helpin' out
I've visited the Mothership @ Cupertino