[Bugs] Het grote fustratietopic - deel 1

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan bepaalde bugs in software, die niet echt kritisch zijn maar vooral irritant. Daarom dit topic. :r

Het is de bedoeling dat je hier dus bugs post die vooral irritant en fustrerend zijn. Daarnaast zijn oplossingen en work-arounds die ons van de fustraties kunnen verlossen natuurlijk van harte welkom. B) ;)

Hier alvast een paar voorbeelden uit Windows:

- MS Windows XP (SP1) Explorer: de statusbalk is regelmatig uitgeschakeld als ik een explorer window open, alhoewel ik 'm telkens weer aanzet (en de huidige instellingen op elke map toepas!). :?

- MS Outlook XP: Het statusvenster voor verzenden/ontvangen verschijnt na het succesvol verzenden/ontvangen, terwijl de optie "dit venster altijd verbergen" aanstaat. 8)7

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

Verwijderd

Dit kan beter in de Huiskamer

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 11:39 ]

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Topicstarter
Daar heb ik geen toegang meer, zoals de meeste gebruikers. En het gaat hier om iets serieus, ik zoek nl oplossingen voor problemen. Dus dit kan beter niet in de HK. ;)

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

ik frustreer me aan foute topictitels frustratie......automatische spellingscontrole voor topictitels en posts misschien?

Verwijderd

dr.lowtune schreef op 28 March 2003 @ 11:42:
ik frustreer me aan foute topictitels frustratie......automatische spellingscontrole voor topictitels en posts misschien?
offtopic:
tsss, fouten maken is menselijk hoor :/ :X

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Voor specifieke problemen kun je even kijken of er reeds een oplossing voor is, een groot topic met daarin alle bugs en oplossingen zie ik het nut niet echt van in. Meeste bugs zijn al oplossingen voor (zie bijvoorbeeld de GoT-search), maar een groot "Bug"-topic is niet echt nuttig. Huiskamer zit ook niet echt te wachten op tech. En dat je er niet in kan, betekent niet dat je dan maar in een ander forum een topic kan openen ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.