Toon posts:

DF:BHD 738 mb bin-file

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb zojuist Delta Force Black Hawk Down gedownload van een private FTP.
als ik dan al die bestanden van 001 tot 042 uitpak maakt die er 1 grote bin file (ongeveer 700 mb...) van
verder zaten bij het downloaden nog 2 bestanden een nfo en een svf.

hoe maak ik hier nou het spel van?

ben een echter DF speler heb DF 1 tot en met DF 4 legaal...
maar over BHD heb ik echt me twijfels dus eerst downloaden en als die bevalt koop ik hem.

www.thedutchmarines.nl

Alvast bedankt.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:46

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 11:29:
Hallo,

als ik dan al die bestanden van 001 tot 042 uitpak maakt die er 1 grote bin file (ongeveer 700 mb...) van

maar over BHD heb ik echt me twijfels dus eerst downloaden en als die bevalt koop ik hem.

www.thedutchmarines.nl

Alvast bedankt.
Zoeken op GoT doet wel wonderen btw, verder mogen mensen hier niet helpen met het oplossen van warez problemen... Maar goed die iso moet je dus met een brandprogramma branden op CD (het is een image file dus die moet je uitpakken enzow) ..

superB

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
die svf is voor het check of de files niet corrupt zijn, en open die nfo maar es met notepad :) Of je download daemon-tools en je laadt de iso met die proggie en dan wordt er een virtuele cd van gemaakt. Of je fikt de iso met het bijbehorende brand programma.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 11:29:
Hallo,

www.thedutchmarines.nl

Alvast bedankt.
Als ik jou was zou ik dit soort dingen hier niet vragen, het zou me weinig verbazen als je hier een (N)OW voor kreeg.

Kijk verder eens in OM of SA en zoek op branden voor ISO en BIN files.

en om te weten of het was is hebben we demos uitgevonden.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:24
je kan het ook met deamontools mounten als cd. ben je er dus geen CD aan kwijt, moet je wel de .cue hebben.

En ik denk niet dat het op prijs gesteld word als je je website onder je posts zet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
kortom bin file fikken op cd :)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

SkyStreaker

Move on up!

Download winiso, converteer de bin naar een iso-file. Neem nero en ga naar file > burn image, pak daar de iso-file en fik hem, let wel: op disc-at-once (DAO) en niet track-at-once (TAO)

Je moet dus niet! de grote file zelf op de cd fikken, het is een zogenaamde "image".

Wat je ook kan doen is als je gezegend bent met veel HD-ruimte, is de boel uitpakken en dan virtual-cd 4.3 (of 3.4 weet het ff niet) gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door SkyStreaker op 28-03-2003 11:41 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:46

inXs

known as inXs

tranztaz schreef op 28 March 2003 @ 11:38:
Download winiso, converteer de bin naar een iso-file. Neem nero en ga naar file > burn image, pak daar de iso-file en fik hem, let wel: op disc-at-once (DAO) en niet track-at-once (TAO)
Dit hoef niet hoor, met nero bijvoorbeeld kan je die bin gewoon branden en dan pakt ie hem ook nog voor je uit enzow..

[ Voor 1% gewijzigd door inXs op 28-03-2003 11:40 . Reden: typo ]

superB

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 23:17
tranztaz schreef op 28 March 2003 @ 11:38:
Nero kan prima overweg met Bin's, waarom dan converteren? ;)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

SkyStreaker

Move on up!

bl!kje schreef op 28 March 2003 @ 11:39:
[...]

Dit hoef niet hoor, met nero bijvoorbeeld kan je die bin gewoon branden en dan pakt ie hem ook nog voor je uit enzow..
Ach ieder zijn eigen manier he? ;)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie antwoord op mijn vraag :)

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
tranztaz schreef op 28 maart 2003 @ 11:38:

Je moet dus niet! de grote file zelf op de cd fikken, het is een zogenaamde "image".

Wat je ook kan doen is als je gezegend bent met veel HD-ruimte, is de boel uitpakken en dan virtual-cd 4.3 (of 3.4 weet het ff niet) gebruiken.
Met dat omzetten verneuk je vaak je iso en zo ook je cds. Je kunt beter het programma waarmee de iso is gemaakt gebruiken voor het fikken dan ewet je iig zeker dat het goed gaat

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:31

Rexomnium

Vincam aut moriar

Je kan ook DAEMON tools downloaden. Cue inladen en je kan je het spel installeren en spelen vanaf je HD :")

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Mja, need I say more? ;)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.