Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dremel kopje bij CM?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• MasterMonk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-07 14:16

MasterMonk

Clan: Monestary -UT 2K3-

Topicstarter
Ik heb een vraag ik heb al een case gemod, maar daar heb ik een decoupeerzaag voor gebruikt.
Maar ik wil beginnen met een nieuwe casemod, en nu heb ik een dremel en nou weet ik niet welk opzet stukkje het geschikste er voor is.
Ik heb al een stukje geprobeert met die dunne schijfjes maar die gaan vreselijk snel op (slijp je zo kapot) weten julie mischien het goede tooltje.

B.V.D

2Ghz AMD XP, 512 DDR-Ram 333Mhz, Geforce 4 ti4200

• supermadcow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-03-2021
Je kan diamandschijfjes gebruiken,

Die zijn wat duurder maar gaan ook iets langer mee (7 schijfjes glasvezel voor 1 diamantschijfje ongeveer)

Maar je hebt gelijk... ze gaan erg snel op.

pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6

• MasterMonk

MasterMonk

Topicstarter
aha okee en die kun je neem ik aan bij de gamma kopuh tog?

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Is vast al ergens gezegd en te vinden maar ik heb ze toevallig links van me liggen. Je moet Dremel 426 schijfjes hebben, deze zijn met fiberglas versterkt.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• MasterMonk

MasterMonk

Topicstarter
k bedankt man

Verwijderd

Deze vraag is al zo verschrikkelijk vaaklangs gekomen.
Dus het standaard antwoord: gebruikt de mooie knop Search eens.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Zijn die 426 de dikke zwarte schijfjes? Ik heb er zo'n 'dikke' zwarten liggen, ik vind ze nogal onhandig

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Met die bruine schijfjes uit een busje kan je een halve meter door 1mm staalplaat. Lukt je dat niet, dan moet je ff oeffenen :P

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
idd met die gewone schijfjes kun je best een stuk slijpen. Geen druk op je dremel zetten, je dremel moet het werk doen, niet jij. :) En niet in één keer door de plaat willen gaan, gewoon een stukje van 10 cm pakken, en dat doe je in 3 of 4 keer. Gewoon iedere keer een dun lijntje uittslijpen.
Als ze dan nog te snel verslijten koop eens fiber verstevigde schijfjes. Die gaan lekker lang mee als je ze goed gebruikt. Ze zijn wel wat duurder, 5 voor €10 (bij Karwei), maar wel het geld waard.

dude... wait... what...

Verwijderd

Idd, ik deed dat eerst ook fout en dan kostte het veel schijven, maar je leert het echt vanzelf en ik heb nu al 2 kasten gemod met hetzelfde schijfje. Gaat prima.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Zoekvraagje :)

Succes met je mod!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.