Toon posts:

Fan Smeren/Schoonmaken.

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit hier op me stage en men zegt hier dat je de fan kan inspuiten met iets zodat die weer soepel loopt? ik gok dat ze bedoelen de lagers inspuiten.
om een fan gewoon soepel te laten lopen kan je hem toch zo met een wattenstaafje schoonmaken.

weten jullie wat ze precies bedoelen qua smeren van de ventilator en waar ik dat spul kan vinden/kopen?

Alvast bedankt

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Je kun hem toch ook ff uitblazen met zo'n hogedrukspuitbus? Als je hem gaat smeren en er zit zooi in dan gata ie volgens mij gewoon ratelen.

Verwijderd

Wat meestal goed werkte was eerst schoonblazen (met zo'n spuitbus met 'lucht' en een slangetje) en daarna wat siliconenspray.

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Idd, eerst schoonblazen en dan spray erin. Al vele malen gedaan en meestal werkt het na een paar maanden nog steeds perfect.

De Groningse beer

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Beetje naaimachine olie erin helpt ook wel es.
Het is niet echt lekker voor de fan, als ie ratelt kun je beter een nieuwe kopen.

Verwijderd

Topicstarter
en waar kan ik dat voor de gemeente kampen bestellen weten jullie zo een naam van een product en een site toevallig?

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 10:55:
en waar kan ik dat voor de gemeente kampen bestellen weten jullie zo een naam van een product en een site toevallig?
Fans smeren is uit den boze. Daarna houden de onderdelen in de fan alleen maar meer troep vast. Buitenzijde schoonmaken met een wattenstaafje en de binnenkant schoonblazen met lucht.

En een electronicazaak in Kampen staat vast in het telefoonboek :) dus niet zo lui zijn.

[ Voor 2% gewijzigd door Guardian Angel op 28-03-2003 11:02 . Reden: smerige tikvaut verwijderd ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
En een electronicazaak in Kampen staat vast in het telefoonboek :) dus niet zo lui zijn.
ben gewoon informatie aan het verzamelen hoeft niet direct in huis te zijn ;)
en via internet besteld sneller hoeven we ook niet aan de winkel toe :p

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 11:04:
[...]
ben gewoon informatie aan het verzamelen hoeft niet direct in huis te zijn ;)
en via internet besteld sneller hoeven we ook niet aan de winkel toe :p
En daar hoort onze hulp te stoppen. Je wilt vast niet dat wij voor jou zoeken toch 8)7 want anders zit je toch echt op het verkeerde forum.

ARME AOW’er

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

OK, je hebt voldoende antwoorden gekregen. De rest is aan jou :)

/overbodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.