Hallo,
Ik heb momenteel problemen om een handle om te zetten naar tekst dat ik op het display kan tonen. Die tekst wil ik later weer kunnen gebruiken als handle, dus dan moet ie weer worden omgezet naar een handle. Het stuk code waar het om gaat staat hieronder (Borland C++ Builder):
B-Man
Ik heb momenteel problemen om een handle om te zetten naar tekst dat ik op het display kan tonen. Die tekst wil ik later weer kunnen gebruiken als handle, dus dan moet ie weer worden omgezet naar een handle. Het stuk code waar het om gaat staat hieronder (Borland C++ Builder):
C++:
en terug casten door bijvoorbeeld (in de editbox is de juiste handle getypt):1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| HWND handler; char windowText[100]; handler = Form1->Handle; handler = GetWindow(handler,GW_HWNDFIRST); while(handler) { GetWindowText(handler, windowText,100); if(strcmp(windowText,"")) { ListItem = Form1->ListView1->Items->Insert(0); ListItem->Caption = windowText; //Code waarvan ik wou dat ie werkte: //ListItem->SubItems->Add((AnsiString)handle); } handler = GetWindow(handler,GW_HWNDNEXT); } delete handler; |
C++:
Bedankt alvast voor jullie hulp!1
2
3
| //Werkt waarschijnlijk niet: HWND handler = Edit1->Text.c_str(); FlashWindow(handler,TRUE); |
B-Man