[Wink2] Policies worden niet doorgegeven

Pagina: 1
Acties:

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 16:36
Ik had een goed draaiend windows 2000 netwerk (Win2kAV en Win2kPro). Omdat het inloggen op de workstations nogal lang duurde hebben we in de Group Policies aangegeven dat de profiles op de workstations opgeslagen moet en worden. Maar als ik nu iets anders in de Group policies verander bijvoorbeeld dat afsluiten word uitgeschakeld wordt dit niet meer doorgegeven aan de workstations.

Ik heb geprobeerd dit weer terug te zetten, maar nu doen ze het nog steeds niet. En bij mijn weten heb ik niks anders veranderd. Weet iemand een oplossing of waar het aan kan liggen?

LinkedIn - Collega worden?

Verwijderd

het heeft in ieder geval niks met je profiles te maken...

waar pas je je policies aan? let op de volgorde... local site domain ou... let ook op dat policies die op een ou staan alleen geld voor user of machines in die ou

(en secedit /refreshpolicy user_policy /enforce enzo gebruiken)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 11:00 ]

Verwijderd

Ik heb ook wel es een probleem gehad met Policies die niet naar bepaalde workstations gerepliceerd werden.
Wat ik toen gedaan heb is de pc's uit de OU gehaald waar ze inzaten en naar de Computer container (waar geen andere policies dan de default domain policy op staan), vervolgens die pc's gereboot en twee uur zo laten draaien.
Vervolgens de pc's weer terug gezet naar nu oorspronkelijke OU en weer gereboot.
Daarna was 't opgelost en namen ze de goede policies wel over en met nieuwe heb ik nu ook geen last meer.

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Kijk hier eens, misschien staat er ook wel info bij wat voor jou bruikbaar is.

[rml][ Win2k] OU & GPO's *[/rml]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:59:

waar pas je je policies aan? let op de volgorde... local site domain ou... let ook op dat policies die op een ou staan alleen geld voor user of machines in die ou
Ze staan in een aparte OU en op die ou heb ik dus die policies veranderd.

LinkedIn - Collega worden?