tweakdsl modem dagelijks resette :-?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-07 12:15
ik moet dus bijna altijd als ik mn pc aanzet de modem resette, vinik natuurlijk niet echt handig en d8 misschien hebben meer mensen dit, en misschien hebben die mensen een oplossing ervoor gevonden.... *-*HOOP*-*

ik heb search gekeken, daar staat wel wat maar meestal in een ander topic, vandaar deze aparte post.

bvd. hoop ik ;)

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

TweakDSL *new and/or improved* deel 2

Daar zijn heel veel mensen met hetzelfde probleem. Suc6. :)

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-07 12:15
Heineken schreef op 28 March 2003 @ 10:39:
TweakDSL *new and/or improved* deel 2

Daar zijn heel veel mensen met hetzelfde probleem. Suc6. :)
dank jewel maar dat topic had ik dus al gezien, leuk te weten dat ik niet de enige ben met het probleem maar ik was meer beniewd naar een werkende oplossing

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
iop tha man schreef op 28 March 2003 @ 10:51:
[...]

dank jewel maar dat topic had ik dus al gezien, leuk te weten dat ik niet de enige ben met het probleem maar ik was meer beniewd naar een werkende oplossing
Wat hij probeert te zeggen is dat je daar je probleem moet melden, aangezien dat een algemeen draadje is over tweak dsl.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
iop tha man schreef op 28 March 2003 @ 10:51:

Dan juist is het verstandiger om het algemene draadje hiervoor te gebruiken, daar zitten alle TweakDSL gebruikers verzameld. Verder is je topicstart dusdanig summier dat het niet echt een eigen topic waard is.

Dit topic is gesloten.