Asus A7V133-upgrade (ervaringen/advies gevraagd)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 17:39
*met toestemming van BalusC en dank aan Hans Plasman* _/-\o_

Omdat ik geen honderden euro's wil uitgeven, maar toch wat cpu (-render) snelheidswinst wil verkrijgen, wil ik mijn AMD Thunderbird 1400 upgraden naar een XP2000+. Mijn systeem heeft als hoofdtaak video-editen (rendersnelheid dus)
Ikzelf heb een Asus A7V133, rev 1.05 (zonder punt)
Op de CPU support tabel van de Asus-site staat echter dat pas vanaf rev 1.05. (met punt) de XP wordt ondersteund ". Tot 2002 stond echter op de Duitse site dat vanaf rev 1.05. de XP's werden ondersteunt, de oudere revisies daarintegen niet m.u.v. de Palomino's mits je de "jumperfree-mode" uitzet. :'(
(ge-edite tekst van Hans Plasman):
Welnu, waarom ASUS dat nu weggelaten mag Joost weten, de 'oude informatie' van de Duitse Asus-support was namelijk zonder meer juist, zelf heb ik een A7V133 rev 1.05 (zonder punt) waar een Palomino XP2000+ probleemloos op werkt, helaas alleen in jumpermode.
In mijn geval leek upgraden de moeite waard, gezien het gegeven dat ik nog een bescheiden Duron-750 had. De prestatiewinst was duidelijk, maar toch aanzienlijk minder dan je bij een upgrade van D-750 naar XP-2000+ zou verwachten. De oorzaak is dat het geheugenperformance bij deze oudere SDRAM-plank al snel de bottleneck vormt. Bij mijn oude Duron was dit natuurlijk niet het geval, deze liep namelijk op 6,5 X 154 MHz, maar met een XP op 12,5 X 133 MHz i.c.m. SDRAM ligt dat in deze modere DDR-SDRAM duidelijk anders.
Gelukkig ben je niet alle opties in je BIOS kwijt, door mijn CL3 geheugen op CL2 te zetten, wist ik er toch nog een beetje extra winst uit te peuteren. Wie echter een 'oude', overklokte Thunderbird heeft (b.v. 10 x 144 o.i.d.) zal m.i. slechts een zeer bescheiden snelheidswinst boeken, dus een ieder die wil upgraden dient goed te inschat hoe groot de snelheidswinst is en in hoeverre dat de moeite waard is.
NB: De "oude Asus-info" staat nog wel hier: http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/index.htm

:Y) Vraag 1: Kan een XP op een Asus A7V133 ?
De Thunderbird 1400 kan draaien op een Asus A7V133, rev. 1.05 (geen punt) max stabiel FSB 148 x multi 10 (bij 1500 reboot ie random, soms na 10 soms na 30 min.). Niks gemod.FSB 133 X 10,5 uiteraard geen problem (standaard).
Wat nu als ik upgrade naar een XP2000+
Alleen Model6,ofwel Palomino zou gan werken volgens de (niet meer raadpleegbare) gegevens op de Asus-site, maar zou een Thouroughbred ook kunnen ?
En gaat dat werken met gebruik van jumpersettings ? Ik had al bergrepen dat jumperless niet zou gaan.Ik moet wel min op FSB133 kunnen draaien dus multi 12,5.Is FSB148 bij multi 11 of FSB145 x bij multi 11,5 beter, of krijg ik dat niet stabiel ? Graag jullie praktijk-ervaringen hieromtrent.

:Y) Vraag 2: Hoeveel snelheidswinst met een AMD XP2000+ tov 1400 ?
Ik schat zelf dat de snelheids-winst die ik mn wil boeken tijdens het renderen van video-effecten tussen de 10 en 25% zal liggen. Maar klopt dat ? Wie wil zijn/haar ervaringen met me delen ? Theoretisch zal snelheid winst rond de 30% zijn (zie "''Wat kan ik het beste hieraan upgraden'" ) Maar ik ben vooral benieuwd naar praktijkervaringen.
Ook tips om te tunen/snelheidwinst te boeken zijn welkom !

En voordat iemand gaat roepen over benchmarks/reviews lezen,etc:
Die geven niet voldoende duidelijkheid:
Op Tomshardwarepage staat bijvoorbeeld een vergelijk met 65 cpu's ( http://www6.tomshardware.com/cpu/20030217/cpu_charts-26.html )
De 1400 is uitgerust met Sdram en de XP+cpu's zijn uitgerust met DDRram.
Een beetje scheve vergelijking dus. Sneller geheugen en chipset zijn ook mede bepalend (vandaar ook mijn vraag alhier).

8) Toelichting Systeem:
Bij mijn huidige systeem is Video-editen is de hoofdtaak.
Ik heb een Asus A7V133 met 1024mb PC133-SDram (DDR-ram draait er niet op).
1x 20 gb maxtor (7200rpm, ATA100) voor systeem
2x 60 gb maxtor (7200rpm, ATA100) voor AV
Matrox RT2000 (native realtime DV en analoog)
verder:
Hoontech audio (digitaal/analoog in/uit)
100mb netwerk
dvd van toshiba
cdrw van aopen (wordt dvd +/- RW van Sony of NEC)

[ Voor 3% gewijzigd door gerbruggeman op 28-03-2003 10:55 ]

Help Java!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:26

Shunt

Boe

op dit bord zal de snelheids winst niet groot zijn ;)
dit komt ook mede door dat je nog met SDram werkt
ook zal de chipset niet geoptimalieseert zijn voor xp's
mijn tip
neem een ddr mobo gewoon een buget ding (of ga gelijk voor een snellere met een proc die meteen een fsb van 333 aan kan )
want ik met video editen is snel ram een HEEL fijn iets :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• gerbruggeman
Zoals ik al eerder aangaf is dat geen optie (openings-zin)
Ik wil alleen kwaliteitsspul en dat betekend dat ik en mobo+cpu+ram moet vervangen, dit gaat sowieso 4 a 500 euro kosten.
Dat geld besteed ik liever aan een goede dvd-brander en een dv-drive.
Heb ik relatief meer profijt van.

Help Java!

Verwijderd

Voor video bewrking met programmas als Premiere heb je hoofdzakelijk veel rekenkracht nodig, dus zal het WEL veel uitmaken.

Alleen zou ik nooit voor een XP2000+ gaan omdat het een Palomino core zou zijn.
(Wordt dus heel erg warm en belast de voeding NOG zwaarder.)

Neem liever een XP2100+ Thoroughbred ;)

Zelf zit ik met zo'n Tbred 2100+ @ 2600+ (2100 Mhz) op een Abit KT7A-RAID.
zie ook hier [rml][ Ervaringen] Athlon XP (Palo/T'bred) op een Abit KT7A[/rml]
(Laatste 15 posts of zo.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 12:58 ]

• Shunt

Shunt

Boe

maar daar heeft hij haast niets aan
das het zelfde als een dikke V8 motor met 300 PK kopen en die in een eentje zetten
en dan een begrenzer er op gooien :X
je heb echt meer aan een totale upgrade als aan enkel een upgrade van je proc ;) geloof me hier nu maar mee ;)

tip spaar door en koop er dan een lekkere amd ddr combie of intel ddr combie van ;)

Game PC

• gerbruggeman
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 12:54:
Voor video bewrking met programmas als Premiere heb je hoofdzakelijk veel rekenkracht nodig, dus zal het WEL veel uitmaken.
Alleen zou ik nooit voor een XP2000+ gaan omdat het een Palomino core zou zijn.
(Wordt dus heel erg warm en belast de voeding NOG zwaarder.)
Neem liever een XP2100+ Thoroughbred ;)
Jongens, dit gaat helemaal de verkeerde kant op (nogmaals: andere "combi is GEEN optie). Ik wil het bestaande systeem opwaarderen, dat een DDR systeem
sneller is weet ik ook wel, maar ik vind een dergelijke investering niet opwegen tegen de realtief geringe snelheidswinst. :X
En een 2e hands xp2000+ krijg ik voor 60 euro binnenkort per post.
Wellicht dat iemand een simpel freeware programmaatje weet om de rendersnelheid voor en na de upgrade te meten (1400 versus xp2100)?
Zonder dat dat mijn hele systeem overhoop gooit
Met name vwb rendersnelheid van DV en MPEG-2 materiaal.
Kan ik mijn bevindingen ook hier posten (als ik de boel tenminste draaiende krijg).

Affijn, volgens Asus kan alleen de Palomino op mijn moederbord. :Y)
Of een Thoroughbred werkt wil ik graag horen van mensen die er ERVARING mee hebben.
Apps als Premiere/After Effects/Photoshop/Illustrator hebben helemaal niet zoveel rekenkracht nodig, bij een dergelijk systeem gaat een "veelheid aan geheugen" boven "rekenkracht" om er lekker mee te kunnen werken (met meerdere apps tegelijkertijd open). Voorts heb ik een RT2000 die sowieso al "helpt" bij het renderen van de effecten (ontlast/helpt de CPU met de 3dflex-kaart).

Help Java!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

waarom denk jij dat een mobo en proc enzo meer dan 4oo euro gaat kosten :?
koop gewoon die proc voor 60 euro.
koop een asrock bordje voor 59 euro :)
en je bent klaar ;)
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/gjer01.html
dit zijn trouwens gewoon asus bordjes ;)
en je kan er sdram indoen en later ddr als je wil.

[ Voor 9% gewijzigd door chucky666 op 28-03-2003 14:25 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• gerbruggeman
chucky666 schreef op 28 March 2003 @ 14:24:
waarom denk jij dat een mobo en proc enzo meer dan 4oo euro gaat kosten :?
koop gewoon die proc voor 60 euro.
koop een asrock bordje voor 59 euro :)
en je bent klaar ;)
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/gjer01.html
dit zijn trouwens gewoon asus bordjes ;)
en je kan er sdram indoen en later ddr als je wil.
Leuke tip, bedankt ! _/-\o_
Enige is dat ik mijn onboard-Raid niet kan missen.
Dus als die verkrijgbaar zijn voor dat geld met RAID.... _/-\o_
Onboard sound heb ik slechte ervaringen mee, omdat ik dat toch niet ga gebruiken,
dus uitschakel (heeft een analoog/digitaal in/out).

Help Java!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

gerbruggeman schreef op 28 March 2003 @ 14:52:
[...]

Leuke tip, bedankt ! _/-\o_
Enige is dat ik mijn onboard-Raid niet kan missen.
Dus als die verkrijgbaar zijn voor dat geld met RAID.... _/-\o_
Onboard sound heb ik slechte ervaringen mee, omdat ik dat toch niet ga gebruiken,
dus uitschakel (heeft een analoog/digitaal in/out).
net ff gezocht maar ze hebben er voor de amd er maar 3 en die hebben alle 3 geen raid :'(
http://www.asrock.com/product/amd/index.htm

het enigste zou dan zijn een raid kaartje maar ja dan ben je ook gelijk weer wat meer kwijt :(
http://www.computer-land....=beschrijving&prodid=2971
115 euro ofzo.

mmm dit helpt dus eigenlijk ook niet :o

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• gerbruggeman
chucky666 schreef op 28 March 2003 @ 15:03:
[...]
mmm dit helpt dus eigenlijk ook niet :o
Maar toch bedankt voor de efforts.... :D

Help Java!

• Shunt

Shunt

Boe

gerbruggeman schreef op 28 March 2003 @ 14:19:
[...]

Jongens, dit gaat helemaal de verkeerde kant op (nogmaals: andere "combi is GEEN optie). Ik wil het bestaande systeem opwaarderen, dat een DDR systeem
sneller is weet ik ook wel, maar ik vind een dergelijke investering niet opwegen tegen de [b]realtief geringe[b] snelheidswinst. :X
En een 2e hands xp2000+ krijg ik voor 60 euro binnenkort per post.
Wellicht dat iemand een simpel freeware programmaatje weet om de rendersnelheid voor en na de upgrade te meten (1400 versus xp2100)?
Zonder dat dat mijn hele systeem overhoop gooit
Met name vwb rendersnelheid van DV en MPEG-2 materiaal.
Kan ik mijn bevindingen ook hier posten (als ik de boel tenminste draaiende krijg).

Affijn, volgens Asus kan alleen de Palomino op mijn moederbord. :Y)
Of een Thoroughbred werkt wil ik graag horen van mensen die er ERVARING mee hebben.
Apps als Premiere/After Effects/Photoshop/Illustrator hebben helemaal niet zoveel rekenkracht nodig, bij een dergelijk systeem gaat een "veelheid aan geheugen" boven "rekenkracht" om er lekker mee te kunnen werken (met meerdere apps tegelijkertijd open). Voorts heb ik een RT2000 die sowieso al "helpt" bij het renderen van de effecten (ontlast/helpt de CPU met de 3dflex-kaart).
ik weet niet van welke planeet jij komt hoor
maar het verschil tussen ddr en SDR merk je echt wel hoor
het is ongeveer (voral met de dingen die jij wil) 50 % sneller :X

maar ok ik denk dat het haast niets uit zal maken in snelheid die proc vervangen dan he die kan gewoon geen gebruik maken van zijn bandbrete
maar ik geloof dat als het een pallie is wel moet werken echter met een tbred weet ik het niet zeker

Game PC

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Ik heb een werkende Thoroughbred 1700+ op een Asus a7v133, gezet met een bios versie 1.08, werkt goed, alleen werd ie in de bios niet goed herkend, heb nu een bios 1010b versie eropstaan, en krijg, als ie boot in t eerste scherm, na de videokaart-herkenning in beeld dat er een Thoroughbred 1900+ inzit, waarom weet ik nog niet, maar dat zoek ik nog wel uit.
FSB staat op 11 x 133 en memorie ook op 133, 512mb sdram. 1474.2 mhz is de uitlezing van CPU-z.
Alles werkt uitstekend mag ik wel zeggen, en volgens mij moet je met die bios ook een hoger processor er in kunnen zetten.
Ik heb iig vanaf de hieronderstaande site, de berekening gezocht, of de proc. er in kon.
http://www.asus.com.tw/inside/TechnicalReference.htm

en dat blijkt dus te kunnen.

[ Voor 10% gewijzigd door Gem1e op 28-03-2003 19:01 . Reden: verkeerde url ]

• gerbruggeman
Shunt schreef op 28 maart 2003 @ 15:27:
[...]
ik weet niet van welke planeet jij komt hoor
maar het verschil tussen ddr en SDR merk je echt wel hoor
het is ongeveer (voral met de dingen die jij wil) 50 % sneller :X
maar ok ik denk dat het haast niets uit zal maken in snelheid die proc vervangen dan he die kan gewoon geen gebruik maken van zijn bandbrete
maar ik geloof dat als het een pallie is wel moet werken echter met een tbred weet ik het niet zeker
Niet van de Turbo- , benchmark- of gamers-planeet in elk geval. ;)
Anyway, ik ben niet iemand die altijd de beste, snelste of mooiste moet hebben,
maar wel zo optimaal mogelijk gebruik wil maken van de middelen die ik heb.
Snappie ?
Nee, ik geloof toch dat je het niet begrijpt:
Praktisch gezien vind ik 4 a 500 00 euro is teveel van het goede, daar koop ik andere dingen voor: Of ik nu 10 of 15 minuten video-overgangen/layers moet renderen maakt relatief weinig uit en is me zeker geen 4 of 500 euro waard.
Met dat bedrag schaf ik een dvd-brander aan, daar brand ik liever dvd's mee, zodat ik tot een volwaardig eindprodukt kan komen.
Maar voor een paar tientjes mijn machine "tweaken/tunen" is nog de moeite.
Er zijn mensen die menen dat dit 10-30% snelheidwinst kan opleveren,
wat mooi is meegenomen en zeker waar is voor mijn geld.

Help Java!

Verwijderd

Ik heb ook een werkende Thoroughbred 1800+ op een Asus a7v133 gezet met bios versie 1010.
Ik maak trouwens nog gebruik van revisie 1.04, ik heb het echter wel via de jumpers ingesteld. :)

Verwijderd

Testen is trouwens heel simpel, zet jouw processor in de Bios op 750 Mhz i.pv. 1400 en kijk wat het verschil is.

Terug naar 1400 is ongeveer dezelfde snelheidswinst als die TB1400 vervangen door een XP2100+ ~ XP2400+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 23:32 ]

• gerbruggeman
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 23:31:
Testen is trouwens heel simpel, zet jouw processor in de Bios op 750 Mhz i.pv. 1400 en kijk wat het verschil is.

Terug naar 1400 is ongeveer dezelfde snelheidswinst als die TB1400 vervangen door een XP2100+ ~ XP2400+
Bedankt voor de tip !
Ik zal het proberen, helaas is de processor gelocked en gaat dus
ongeveer 100mhz boven de 1400mhz (Nu draait op FSB 148).
Offie op 750 wil draaien moet ik even testen.........

[ Voor 11% gewijzigd door gerbruggeman op 29-03-2003 17:53 ]

Help Java!

• Gem1e
Verwijderd schreef op 28 maart 2003 @ 23:22:
Ik heb ook een werkende Thoroughbred 1800+ op een Asus a7v133 gezet met bios versie 1010.
Ik maak trouwens nog gebruik van revisie 1.04, ik heb het echter wel via de jumpers ingesteld. :)
En wordt die wel goed uitgelezen?
Ik heb een 1700+ en die wordt uitgelezen als een amd 1900+ :?
Ok met biosversie 1010.

Verwijderd

gerbruggeman schreef op 29 March 2003 @ 17:50:
[...]

Bedankt voor de tip !
Ik zal het proberen, helaas is de processor gelocked en gaat dus
ongeveer 100mhz boven de 1400mhz (Nu draait op FSB 148).
Offie op 750 wil draaien moet ik even testen.........
Een TB1400/133 is niet gelocked.
(Of draait ie op 14x100 (108) omdat het een FSB100/200 CPU is ??)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 03:17 ]

• gerbruggeman
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 01:37:
Een TB1400/133 is niet gelocked.
(Of draait ie op 14x100 (108) omdat het een FSB100/200 CPU is ??)
Neu is een FSB133/266, dus 10,5 x 133
Ik heb de Thunderbird 1400 op verschillende snelheden laten draaien en een stukje video van 30 seconden laten renderen (FSB op 133 gehouden)
800 mhz = rendertijd 1:15 (min:sec)
1400 mhz = rendertijd 1:05 (min:sec)

Help Java!

• gerbruggeman
De XP2000+ zit erin !
Alles ingesteld (jumpers) volgens het boekje, 1,75volt en 3,3 volt vio, 12,5 multi en FSB133
Alleen heb ik de jumperset die bepaald of ie wel of niet op jumperfree mode werkt, op jumperfree ingesteld.
Er valt nog wat met fsb te spelen maar niet veel (gaat gauw mis, "loop"-reboots enzo)

Wat me opvalt is dat de XP2000 een stuk minder warm wordt dan de Thunderbird1400,
maar daar staat laatste om bekend.
Scheelt zo'n 8-9 graden. (58-59 tegenover 50-51)
Sneller issie ook: Het(zelfde) stukje video-renderen kost 55-56 seconden.
Scheelt dus zo'n 15%.
Applicaties opstarten etc gaat een stuk sneller.
Ook met meer apps open gaat de boel soepeler.
Later meer....

Help Java!

Verwijderd

Shunt schreef op 28 March 2003 @ 13:47:
maar daar heeft hij haast niets aan
das het zelfde als een dikke V8 motor met 300 PK kopen en die in een eentje zetten
en dan een begrenzer er op gooien :X
je heb echt meer aan een totale upgrade als aan enkel een upgrade van je proc ;) geloof me hier nu maar mee ;)

tip spaar door en koop er dan een lekkere amd ddr combie of intel ddr combie van ;)
Denk ook eens realistisch, niet iedereen heeft geld teveel. Dus de beste oplossing met een beperkt budget zoeken.

Ik zou voor de snellere CPU gaan, want ik doe wat eenvoudige videobewerking (capturen, knippen, plakken, encoden) en hoe meer CPU-snelheid hoe sneller de rendering gaat, ik werk nu met een AMD Thunderbird 800MHz + 1024MB SDRAM.

• Q-bone
  • Laatst online: 12:17

Q-bone

Dusss...

Ik had een asus a7v133 met een kt133a chipset net als jij, versie 1.04 waarschijnlijk. maar een 1800+ draaider goed in, en het leuke is dat zelfs mijn 1700+ met throughtbred A core er lekker in runde :) echt een heerlijk moederbord was dat, heb hem nu verkocht. maar doe er gewoon een xp in moet makkelijk lukken.
succes.

bla?

Verwijderd

gerbruggeman schreef op 31 maart 2003 @ 06:02:
De XP2000+ zit erin !
Alles ingesteld (jumpers) volgens het boekje, 1,75volt en 3,3 volt vio, 12,5 multi en FSB133
Gefeliciteerd ;)

Alleen denk ik zo aan die VCore te zien dat het een Palomino core is en geen Throughbred.
(Grote vierkante core) ???

• gerbruggeman
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 10:43:
[...]
Gefeliciteerd ;)
Alleen denk ik zo aan die VCore te zien dat het een Palomino core is en geen Throughbred.
(Grote vierkante core) ???
Dank !
Het een Palomino.
Volgens de "oude specs" (die vanaf 01/01/03 verdwenen zijn) van Asus wil alleen de Palomino draaien op een A7V133.
Thoroughbred niet dus.
Enige verschil is volgens Tomshardware.com dat de core 0.18 resp 0,13 micron is,
waardoor de dikkere versie meer warmte-ontwikeling kent. Qua werking is er bij mijn weten geen onderscheid.

[ Voor 3% gewijzigd door gerbruggeman op 31-03-2003 11:27 ]

Help Java!

• Gem1e
gerbruggeman schreef op 31 maart 2003 @ 11:26:
[...]

Dank !
Het een Palomino.
Volgens de "oude specs" (die vanaf 01/01/03 verdwenen zijn) van Asus wil alleen de Palomino draaien op een A7V133.
Thoroughbred niet dus.
Enige verschil is volgens Tomshardware.com dat de core 0.18 resp 0,13 micron is,
waardoor de dikkere versie meer warmte-ontwikeling kent. Qua werking is er bij mijn weten geen onderscheid.
Maar een 1700 + werkt wel degelijk!
Al vanaf bios versie 1008.
En bios 1010 geeft alleen aan dat ie een 1900+ er in heeft, maar ja, da boeit toch niet?
Draait prima op Multi 11 x 134 fsb 1474.2 mhz.

[ Voor 4% gewijzigd door Gem1e op 31-03-2003 19:29 . Reden: voutjes ]

• gerbruggeman
Gem1e schreef op 31 March 2003 @ 19:23:
[...]
Maar een 1700 + werkt wel degelijk!
Al vanaf bios versie 1008.
En bios 1010 geeft alleen aan dat ie een 1900+ er in heeft, maar ja, da boeit toch niet?
Draait prima op Multi 11 x 134 fsb 1474.2 mhz.
Er is een biosversie 1010a en 1010b.
Weet jij (of iemand anders) het verschil ?

Help Java!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

[quote]gerbruggeman schreef op 01 April 2003 @ 03:37:
[...]

[ Voor 53% gewijzigd door SchizoDuckie op 01-04-2003 19:14 ]

Stop uploading passwords to Github!

• Gem1e
gerbruggeman schreef op 01 April 2003 @ 03:37:
[...]

Er is een biosversie 1010a en 1010b.
Weet jij (of iemand anders) het verschil ?
Weet het verschil niet nee, maar ik heb de 1010 Beta 001-A aangeschaft via Asus Holland.
Werkt prima.

• gerbruggeman
Gem1e schreef op 01 April 2003 @ 19:48:
[...]

Weet het verschil niet nee, maar ik heb de 1010 Beta 001-A aangeschaft via Asus Holland.
Werkt prima.
Ja dat 1010a goed werkt weet ik !
Draait hier ook ! :*)
De verschillen zoek ik

Help Java!

Pagina: 1