Win2K + problemen met ZoneAlarm

Pagina: 1
Acties:

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
ik ondervind problemen met het draaien van ZoneAlarm. Bij het opstarten van win2k veroorzaakt system.exe een cpu % van ruim 70 %. Hierdoor heb ik een enorme vertraging tijdens het opstrarten en wil het soms 5 min. duren voordat het systeem eindelijk draait. Ik heb ik het forum al zitten zoeken naar een oplossing maar die wordt nergens concreet genoemd, alleen: "verwijder ZoneAlarm". Voorheen (tijdens een vorige installatie) draaide ZoneAlarm wel zonder problemen. Nu ik win2k schoon heb geinstalleerd is mijn systeem enorm vertraagd. Als ik ZoneALarm uninstall ben ik van het probleem af. Iemand bekend met dit probleem en tevens een oplossing?

Alvast bedankt,

Stp }:O

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Komt dat dan niet omdat je sommige windows services geen toegang hebt gegeven tot internet/netwerk. Waardoor die dus staan te zoeken, en zodoende de vertragende factor zijn?

Ik heb een tijdje zonealarm gebruikt en kan me herinneren dat veel windows services graag babelen met inet/netwerk.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09 16:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik heb hetzelfde probleem met een aantal recente versies van ZA (upgrades). Als ik een oudere versie installeer draait alles normaal. Ik ben nog niet achter een andere oplossing aan geweest ivm gebrek aan tijd.

Mocht iemand een betere oplossing weten dan blijven werken met een verouderde versie, dan zou ook ik dat graag horen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• stp_4
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:02:
Komt dat dan niet omdat je sommige windows services geen toegang hebt gegeven tot internet/netwerk. Waardoor die dus staan te zoeken, en zodoende de vertragende factor zijn?

Ik heb een tijdje zonealarm gebruikt en kan me herinneren dat veel windows services graag babelen met inet/netwerk.
Ik heb alle window services tot nu toe toestemming gegeven om met het internet te babbelen....

Verwijderd

Heb je ook alle updates/Service Packs geïnstalleerd? En de nieuwste versie van ZA?

• stp_4
SP 3 geinstalleerd en alle windowupdates die beschikbaar waren, versie van ZoneAlarm= 3.7

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-09 16:54

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

stp_4 schreef op 28 March 2003 @ 10:14:
SP 3 geinstalleerd en alle windowupdates die beschikbaar waren, versie van ZoneAlarm= 3.7
Idem.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• stp_4
Dan probeer ik ZoneAlarm 3.0 wel een keer.........wel verouderd....

Pagina: 1