reden graag

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/73312

als je iets sluit zet er dan effe een message bij waarom.. dan vraag ik me toch niet af wat er zo verschrikkelijk verkeerd is aan dat topicje dat een slotje vereist.. 't is toch nog altijd onzin he :?

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

hou toch 's op met het drukken op "New Topic" en dan pas bedenken waar je er eentje over kan openen... Ik wordt er een beetje moe van...

Het is géén chatbox, het is een Forum.

• witchdoc
euhhm.. als je een forum de naam ONZIN geeft dan kan je je toch wel aan ONZIN verwachten denk'k zo?!
trouwens, zoek de betekenis van 'forum' maar eens keertje op in je woordenboekje..

en euhh.. zoveel 'new topics' heb ik absoluut nog niet geklikt hoor.. denk'k

Verwijderd

Kvond het wel een leuk topic.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Het wordt de hoogste tijd om daar 's een flinke schoonmaak te houden.

Als het aan mij zou liggen waren er 10 mods aanwezig die 3 kwart van de shit dicht-timmerden. Totdat het een beetje redelijk wordt. En verander de naam nou alsjeblieft een keer, zo blijven de onzinners het argument gebruiken: "Het heet toch onzin".....

Irritatie top 4 in het Onzin-forum (willekeurige volgorde):

- Elke reply begint met een quote <font size="1">(zet alsjeblieft de quote-knop uit in OF, als ze nog 's [ quote] enz moeten tiepen wordt het te moeilijk....</font>

- Reacties in de vorm van one-liners (alleen maar !?)

- Chat-box stijl van conversatie <font size="1">(deze irritatie en de drie hierboven passen erg bij elkaar en kunnen als één grote irritatie gezien worden)</font>

- de geopende topics....... Veel ervan zijn van een dusdanige gehalte dat ik mij afvraag waarom het niet geclosed wordt... <font size="1">(is een grote topic over gaande door KIP geopend)</font>

• AntonT
  • Laatst online: 19-02 14:07

AntonT

One Ton!

Mijn signature:
Onzin, geen compleet nutteloze shit !! - Een topic in onzin dat ik zonder opgaaf van redenen heb gesloten valt onder deze definitie.

• witchdoc
anton: moeten we eerst een post van jouw gaan zoeken dan eer we iets weten?
onzin = onzin.. 't is gewoon onzin om in onzin onzin te gaan bannen..

in onzin zou zelfs geen inhoudelijke controle mogen gebeuren..
Onzin, geen compleet nutteloze shit !!
ja hallow?! dan is het geen onzin meer he!
Pagina: 1