Geen idee, want dit is een hele vage omschrijving.Anoniem: 80730 schreef op 04 mei 2003 @ 00:16:
dat is een monitor geloof iets van 20 inch ofzo wat is dat ding nog waard
De totale systeemprijs is meestal nog altijd de prijs van alle onderdelen los bij elkaar opgeteld... Je kunt er wel eens wat meer of minder uithalen, maar dat is meer uitzondering dan regel.Anoniem: 19701 schreef op 04 May 2003 @ 00:49:
[...]
Zit wat in. Vooral als het om mensen gaat die weten wat hardware is. Mijn ervaring is echter dat op zulke PC's mensen afkomen die geen b.... verstand hebben van hardware en dus graag een probleemloze PC voor een redelijk bedrag willen hebben. Mijn oude K2-6@500MHz/100MHz/256MB was een voor mijn zoon geupgrade P133/32MB. Daar had ik ook een brander ingezet van E45.= en mijn oude 30 gieg van de PIII. Hierdoor
kreeg ik er nog ca 300 Euro voor... waarmee ik mijn investering weer zeker terug had. Met de oude 4.3GB schijf erin en alleen CD speler had ik blij mogen zijn ergens rond de 150 Euro te krijgen.
Maar ik zal zeker mijn best doen om jouw opmerkingen mee te nemen zodat de prijs niet onnodig hoog wordt. Een Ati Rage 128/32MB kost ca 35E ipv bovenstaande kaart van ca 56E. Etc... Errug voor de performance???? Een 30 of 40 gieg ipv een 80 gieg scheelt ook een paar tienen. Wat zou dat betekenen voor de systeemprijs?
300 Euro voor een uitgebreide K6-2 ís ook veel (al weet ik niet hoe lang dat geleden is, 4 jaar geleden was het een koopje geweest
Verstuurd vanaf mijn Computer®