Verwijderd

Topicstarter
NEEEE!!! ik heb vanmorgen de usb aansluiting van mn mp3 speler opgeblazen. Met een duffe kop heb ik het stekkertje verkeerdom aangesloten, wat eigenlijk niet zou moeten passen, maar er is niet meer echt veel sprake van activiteit als ik hem inplug. Sterker nog, hij lijkt dood als je hem inplugt. Ik rook een branderig geurtje toen ik hem ingeplugd had en erachter kwam dat ie verkeerd om zat. Iemand met verstand van deze dingen die e kan vertellen of ik het nog repareren kan? :(

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 09:43
Zit er nog garantie op?

Zo ja, niets aan de hand. Gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat ie "opeens niets meer deed"

Zo niet, dan kan het wel eens een naar grapje worden :/

Haal NOOIT een spookrijder in !

Verwijderd

Topicstarter
Kheb eigenlijk geen flauw idee of er nog garantie op zit. Kzal mn papieren es door bladeren... Hij deed opeens ook niets meer, behalve het afspelen van de muziek wat er al op de CF card en et interne geheugen stond. Over die CF card maak ik me weinig zorgen trouwens, ik wil zowiezo een coole 6 in 1 card reader in mn vrije 3,5" bay. Scheelt me weer 1 probleem :) Maar goed, ik ga mn papieren doorbladeren zo gauw ik vrij ben.

Verwijderd

Dat heb je weer goed voor elkaar, maar hoe kan je dat ding in vredes naam verkeerd om aansluiten??

Verwijderd

Topicstarter
Das helemaal niet moeilijk Peter, gewoon met een duffe kop denken dat je em een beetje scheef erin drukt, dus druk je gewoon door. Komt er vanzelf goed in toch? :P

Verwijderd

Toch vind ik het knap... zit er nog een verwisselbare kaart in? Anders is er toch nog niet veel aan de hand?

Verwijderd

Topicstarter
die verwisselbare kaart heb ik druit nu. Krijg van Johan een 6in1 card reader, ubergeil ding van sweex, omdat ik zn case ga modden. Vet of wat?
Is er btw een manier om dat interne geheugen te formatteren?

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
kun je die mp3tjes in je interne geheugen niet gewoon deleten? dan is dat probleem toch ook weer opgelost?

Verwijderd

Topicstarter
Op zich zijn die mp3's wel te deleten. Via de windows explorer, als ik hem heb aangesloten aan mn kabeltje. Alleen is de aansluiting van die mp3 speler doorgebrand en kan ik em dus wel aansluiten, maar doet ie he-le-maal niks... ;( Echt heel jammer... maar toch zou je denken dat er op een mp3 speler ook een vaste functie zit om je zooi te deleten, dus ik ga daar vanavond even naar kijken :) Thnx!

Verwijderd

Er is misschien een oplossing, maar daarmee kun je het hele ding naar de maan helpen.
Kun je met misschien eerst vertellen wat voor geheugen er intern zit? Want volgens mij heb ik wel een oplossing.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:21
ZtaaB schreef op 28 March 2003 @ 09:30:
Zit er nog garantie op?

Zo ja, niets aan de hand. Gewoon naar de winkel gaan en zeggen dat ie "opeens niets meer deed"
:|

Waarom zou je de fabrikant aansprakelijk stellen voor jouw minder helder moment ?

Kom op, Ts zeg zelf al dat die dacht dat die scheef zat, en gewoon doordrukken >:) , ja, en dan als die kapot is , moet de fabrikant dat gaan betalen :?

Wees een kerel, laat desnoods een snik, en koop van je zuurverdiende geld gewoon een nieuwe.

[ Voor 4% gewijzigd door PsYgHo op 14-04-2003 13:13 ]

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt voor moderne electronica :P ;)

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-02 10:15

NBK

Weercam-Avatar

PsYgHo schreef op 14 april 2003 @ 13:11:
[...]

:|

Waarom zou je de fabrikant aansprakelijk stellen voor jouw minder helder moment ?

Kom op, Ts zeg zelf al dat die dacht dat die scheef zat, en gewoon doordrukken >:) , ja, en dan als die kapot is , moet de fabrikant dat gaan betalen :?

Wees een kerel, laat desnoods een snik, en koop van je zuurverdiende geld gewoon een nieuwe.
Een goede fabrikant beveiligd zijn apparatuur op verkeerd aansluiten en bij USB is dat helemaal niet zo moeilijk...

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Als je die plug omgekeerd erin gedaan hebt:
- heb je + en - omgekeerd
- moet je hard duwen

Nu zijn meestal die USB apparaten beveiligd, dus met die polariteitswissel valt het dus wel mee, maar dat harde duwen kan er wel voor zorgen dat het printje van de USB-poort knakt (zelf eens meegemaakt op een reparatiePC).

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:21
NBK schreef op 14 April 2003 @ 13:21:
[...]

Een goede fabrikant beveiligd zijn apparatuur op verkeerd aansluiten en bij USB is dat helemaal niet zo moeilijk...
Feit blijft dat hij willens en wetens doorgeduwd had = USERABUSE = GEEN garantie= sim-pel

Dat de fabrikant een beveiliging had in kunnen bouwen,en dat bij de meesten ook zo is,mag natuurlijk nooit de reden zijn dat je de fabrikant opzadeld met jouw dommigeheden.

Tevens ben jij altijd nog de persoon die beslist wat en waar je het koopt, en dus ook bij welke fabrikant..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Pagina: 1