gisteren een IIyama AS4316UTC 17inch tft gehaald, mooi ding alleen met DVI geeft hij geen signaal... Op mijn winfast a250 le td (GF 4 TI4200) zit een DVI-I aansluiting. Mijn scherm heeft echter een DVI-D aansluiting. de kabel die erbij zat is ook DVI-D. Na wat zoekwerk op tweakers, ben ik erachter gekomen dat dit WEL zou moeten kunnen werken. waarom krijg ik dan zwart beeld als ik de DVI aansluit?
Misschien omdat je DVI uitgang niet aanstaat
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Heb je de drivers wel ingesteld op DVI? Is net zoals bij TV-out, die moet je ook selecteren via de drivers.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
UUuuhmm
shit ik ga ff kijken, waar kan je em aanzetten dan?
Ieg eerst ding aansluiten, dan de pc opstarten, dan heb je al een grote kans dattie vanzelf aangezet wordt alsie geen monitor meer op de gewone uitgang vindt 
[rechtermuisknop op bureaublad, eigenschappen, instellingen.
Misschien kun je het daar aanzetten, anders druk je op geavanceerd en daar moet je even verder zoeken dan
[kweet niet hoe het met nVidia kaarten zit
]
[rechtermuisknop op bureaublad, eigenschappen, instellingen.
Misschien kun je het daar aanzetten, anders druk je op geavanceerd en daar moet je even verder zoeken dan
[ Voor 42% gewijzigd door Scatman_II op 28-03-2003 08:45 ]
hmm ja, niet geschoten is altijd mis
Kijk, en dat zetten ze er dan bij Ati gewoon bij in het boekjeAnus Cocainus schreef op 28 maart 2003 @ 08:52:
Tja aansluiten als je pc uitstaat.... klinkt zo simpel.... EN DAT WAS T OOK! thnx
Kijk anders het boekje bij je kaart maar es na, zal het ook wel instaan
Pagina: 1