Toon posts:

[PC]Acid Arena Turbo

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Acid Arena Turbo is een Freeware First Person Shooter dat gemaakt is op de Quake 3 Arena Engine,dus voor diegene die geen Quake 3 hebben, download deze game!,je heb 6 tier's met elk 4 level's om in te spelen,43 nieuwe models en meer.

Dit is de link naar de site:(voorlopig) weg
je kunt op de site Acid Arena Turbo(AAT) Downloaden.

verder hier nog wat screenshots:
(voorlopig) weg

zo als ik al zei is deze FPS op de Quake 3 Engine gemaakt en voor info voor
Quake 3 is hier de site:http://www.idsoftware.com/index.php?flash=true&version=6

Nou verder heb ik eigenlijk niet veel te vertellen,ik zou zeggen Frag ze!

[ Voor 8% gewijzigd door White Dust op 28-03-2003 18:53 ]

Verwijderd

hoqe komen zij aan die engine of is dit een mod?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 08:19:
hoqe komen zij aan die engine of is dit een mod?
Standalone game geen mod,en ik vond het ook vreemd hoe ze aam die engine komen

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een vreselijk dom spel imho :/

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
wtf
de quake 3 engine kost $250.000 plus nog een aantal procent van de verkoop voor id software, en dan brengen zij een "game" gratis uit? wat is dit voor onzin joh?

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:58

inXs

known as inXs

Uhmm dit topic is denk ik niet geschikt om het probleem te bespreken hoe ze aan die enige rechten komen.. Dit topic gaat over dit spel, dus discusieer dan ook over dit spel.. Die rechten zullen vast op de 1 of andere manier wel goed geregeld zijn, anders komen we daar snel genoeg achter..

Btw ik vind het spel maar niets eigenlijk, beetje dom inderdaad :)

superB

Verwijderd

bolleh schreef op 28 March 2003 @ 09:36:
wtf
de quake 3 engine kost $250.000 plus nog een aantal procent van de verkoop voor id software, en dan brengen zij een "game" gratis uit? wat is dit voor onzin joh?
inderdaad, ik durf te wedden dat dit niet legaal is...

anyway, ziet er erg dom uit...

Verwijderd

4 words :

dit spel is poep

:P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:36
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 12:32:
4 words :

dit spel is poep

:P
Dan heb ik nog een woordje voor jou:
Onderbouwing

Aan 'dit spel is poep' heeft echt niemand iets, vertel waarom het poep is. Volgens mij heb je het niet eens geprobeerd maar ga je af op de reacties van anderen.

The devil is in the details.

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03-2025

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

owkeej.... geef toe... het spel ziet er niet uit.... veel te felle kleuren e.d. gare characters.... maar misschien is de gameplay wel super... ik bedoel: mij boeit het niet of een spel lelijk is, ik vind de gameplay ongeveer 40 x belangrijker dan de grafix...

Verwijderd

Wat een nep spel zeg, dit download je toch niet als je een beetje respect heb voor ID/quake3 engine. Dit is voor kinderen man. Slechte textures, kiddy charachters. Slechte level ontwerp.

Leuk konijnen doodschieten in de quake3 enigne 8)7 :P

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
aah komop mensen, het ziet er op het eerste gezicht misschien niet uit maar het zijn maar 3 screens, eerst proberen en dan pas zeggen wat je ervan vind is misschien eerlijker.
ik ben hem nu aan het downloaden btw

Verwijderd

Ik heb hem al gedownload ... en waarom het poep is .... 1 het ziet er niet uit .... 2 het is meer iets voor kinderen door al die felle kleuren waar je steeds blind van word.... behalve de wapens dan :) ...... en 3 ik vind het een schande voor de q3 engine .... als ik zie wat de meesten eruit halen zie MoH:AA .... dan is dit toch echt een blunder .... ik vraag me af hoelang ze erover deden om dit spel te maken

• bolleh
  • Laatst online: 31-12-2025
yup, op de shots zie je dat de hud hetzelfde is, de plek en de grootte van veel tekst is hetzelfde...dis echt niet legaal een game op de engine hoor
imho dan

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:54

Sport_Life

Solvitur ambulando

LOL het contact adres is een hotmail adres 8)7 Zegt genoeg lijkt me ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 28-03-2003 16:11 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 15:56:
Ik heb hem al gedownload ... en waarom het poep is .... 1 het ziet er niet uit .... 2 het is meer iets voor kinderen door al die felle kleuren waar je steeds blind van word.... behalve de wapens dan :) ...... en 3 ik vind het een schande voor de q3 engine .... als ik zie wat de meesten eruit halen zie MoH:AA .... dan is dit toch echt een blunder .... ik vraag me af hoelang ze erover deden om dit spel te maken
Voor MOH:AA diende dan ook wel 50 euro te worden neergelegd. Dit is gratis.

uhm...

Verwijderd

Of het nu wel of niet legaal is, daar wordt in dit topic niet naar gevraagd.
Toch vind ik het wel een gewaagd topic 8) .

Maar om eerlijk te zijn als ik de screenshots zie, ben ik niet onder de indruk.
Beetje onduidelijk en vreeeeemde kleuren :D

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach, ik kan de humor van het spel zo wel inzien hoor. Misschien wat meer voor de wat jongere fraggers. ( 12 jaar ofzo ).

Ik zal em straks uns proberen :)

C:\>_

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
Mja, beetje vaag dit.
Zolang we niet zeker weten of die wel legaal is kan deze beter dicht lijkt me.
Zal ff overleggen met de rest van de crew.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.