Toshiba dvd-brander pakt 1 op de 10 dvd's :(

Pagina: 1
Acties:

• skaffa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:27
lieve mensen ik mijn sdr-5002 dvd brander besteld bij gistron......alles na 1 dag binnen dus ik apparaat installen in mijn pc en instantcopy geinstalleerd :9
alles leuk en aardig maar nu het volgende: als ik wil gaan kopieren dan gaat ie eerst lezen en daarna schrijven (DUH)
als hij begint met schrijven dan doet iet het dus niet en krijg ik 1 of andere foutmelding dat het medium niet geschikt is ofzo
ik heb een DVD-Brander en gebruik dvd-schijfjes van nashua
zijn de schijfjes brak en heb ik daar een soort van garantie op? 8)7 O-) |:( want echt ik wordt langzaam helemaal knettergek

kan iemand me trouwens vertelleen waar ik nieuwe firmware kan vinden voor deze brander want van de toshiba site wordt ik ook niet echt wijzer :(
alast bedankt folks!! B)

*psnprofiles* Ioniq Electric Premium 38kW

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
OH => OM (gaat toch om opslagmedia ;))

En wat voor schijfjes heb je?
Heb je ook een ander brandprogramma geprobeerd?

• topper
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-01-2023
skaffa schreef op 28 maart 2003 @ 07:46:
lieve mensen ik mijn sdr-5002 dvd brander besteld bij gistron......alles na 1 dag binnen dus ik apparaat installen in mijn pc en instantcopy geinstalleerd :9
alles leuk en aardig maar nu het volgende: als ik wil gaan kopieren dan gaat ie eerst lezen en daarna schrijven (DUH)
als hij begint met schrijven dan doet iet het dus niet en krijg ik 1 of andere foutmelding dat het medium niet geschikt is ofzo
ik heb een DVD-Brander en gebruik dvd-schijfjes van nashua
zijn de schijfjes brak en heb ik daar een soort van garantie op? 8)7 O-) |:( want echt ik wordt langzaam helemaal knettergek

kan iemand me trouwens vertelleen waar ik nieuwe firmware kan vinden voor deze brander want van de toshiba site wordt ik ook niet echt wijzer :(
alast bedankt folks!! B)
Ik heb dezelfde DVD-brander en heb nog geen problemen gehad, ik gebruik ook instantcopy voor het "backuppen" van DVD's. Ik heb alleen nog nooit DVD-R's van nashua geprobeert, misschien moet je 's andere DVD-R's proberen, die van pioneer doen het heel goed bij mij.

specs

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:37
Ik heb dezelfde brander met dezelfde schijfjes en inderdaad ik heb nog geen 1 DVD kunnen branden, wel cd's...
Ik heb de nieuwste firmware van www.firmware-flash.com gedownload, de originele zonder region free hack en daarna alles opnieuw geprobeerd in 3 verschillende pc's onder 98, ME en XP en met Nero...
+RW van HP branden in een NEC1100A lukt wel, dat heb ik al geprobeerd, dus voor rest geeft mijn pc geen problemen met het branden van DVD's.
Ik ga nu gelijk andere schijfjes kopen en proberen...

Verwijderd

Ik heb dezelfde brander maar andere media. Ik heb hier een spindeltje cheap-ass Princo (2x) en die brand hij zonder problemen.

Echter kom ik net van de telefoon, en laat ik z.s.m. mijn brander omruilen. Als ik er namelijk Audio-CD's in brand zijn deze haast niet te lezen.
Alle CD-players raken de tracks kwijt en springen zomaar van 4 naar 8 enzo. Dat kunnen we natuurlijk niet hebben :) . Enkel op 4 speed ofzo gaat het goed 8)