-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Verwijderd
reden : beste prijs/kwaliteit verhouding, niet meer niet minder
heb zelf een 19" Iiyama A902MT met ubs hub en bediening in de voet...het nieuwe model wat op de site staat....errug koele monitor.
je kan ook denken aan een tweedehands, ik heb zelf voor 800 piek een 20" trinitron eizo genomen. ik heb hem nu ook voor 600 zien staan. je hebt dan een moni die weliswaar een paar jaar intensief is gebruikt in het bedrijfsleven, maar een eizo is wel gemaakt om een jaartje of 15 mee te gaan.
en deze topic is al vaker geweest.
zoek maar eens %iiyama%
.........www.raketje.com....................soon.....
en 1 of andere sony monitor naast elkaar zetten ...
en als je ook nog eens pure lelijkheid ter vergelijking er naast wilt zetten een LG Flattron bak (<-die heeft pas flets klote beeld- kom maar met die reacties..)
Zet ze alle vier op dezelfde output neer en huiver ... de iiyama a901HT zal heel duidelijk het mooiste en helderste beeld vertonen .. tweede plaats de Philips die 2X zo duur is en niet beter (en minder instelbaar!) beeld vertoond .. en op de altijd laatste plaats de LG ... keuze duidelijk!
(mot je natuurlijk maar even zelf doen om overtuigd te raken...)
IIYAMA KICKS ASS!!!
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Lg heeft de kleinste dotpitch, die plus versie de hoogste refreshrates en geen stabilisatielijnen.
19" iiyama wel hoorOp maandag 20 november 2000 03:19 schreef Cbd het volgende:
...geen stabilisatielijnen.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
>lees de c't van deze maand (wordt zwaar voor de iiyama fans en leuk voor de sony fans). De g400 van sony komt goed uit de bus. Die nieuwe iiyama (vm pro 451) redelijk beroerd. <
Ct heeft wel hun trofee aan Iiyama gegeven....staat levensgroot op de site van Iiyama....
Categorie: beste monitor
Winnaar: iiyama met 41,4% van de stemmen
Na een nek-aan-nek-race de afgelopen jaren heeft iiyama voor de eerste maal een behoorlijke voorsprong genomen in de categorie 'beste monitor'. Het bedrijf maakt uitstekende monitoren in het topsegement waar de eigen zeer goede elektronica het onderste uit de kan haalt van de beeldbuizen. De lezers van Computer!Totaal belonen iiyama met de Computer!Totaal Trofee 2000.
Bron: Rapport Computer!Totaal Trofee 2000
IK vond de IIyama VMPro 450 het beste, vandaar ik deze ook heb.
De PHILIPS vond ik wat minder maar goed, da's een kwestie van smaak.
DUS: Zet ze naast elkaar en maak een keuze ...
Verwijderd
Wat kan jij ONTZETTEND uit je nek lullen zeg... Hoe kom je erbij dat Philips beter monitoren maakt als llyama ?? Duurder is Philips zeker, dat zal ik niet ontkennen.. Maar als je een beetje op de hoogte was, blijkt dat er pas een testje was geweest (ook in o.a. PC bladen) waarin na de nr 1 eizo (van 3000 piek) de llyama als nr 2 kwam met prijs kwaliteit verhouding....Op maandag 20 november 2000 01:20 schreef tiethoff het volgende:
Waarom dan Sony of Ilyama ? Kijk ook eens bij Philips, wel wat duurder maar dan heb je tenminste echte kwaliteit.
De philips is zeker goed... de Sony zou ik persoonlijk niet nemen op basis van (voor mijn gevoel) wat vager beeld.
Ik heb pas ook deze keuze moeten maken.. En ik heb het gewoon naast elkaar gezet om te kijken welke het mooiste was.. Ik koos op basis van specs, beeld en prijs de llyama en heb er nog geen seconde spijt van gehad
Duh, c't <> Computertotaal, maar ComputerTechnik. Een verschil tussen die blaadjes van dag en nacht (veredeld poeppapier vs. "vakliteratuur")Op maandag 20 november 2000 10:13 schreef eaglesmaus het volgende:
quote :
>lees de c't van deze maand (wordt zwaar voor de iiyama fans en leuk voor de sony fans). De g400 van sony komt goed uit de bus. Die nieuwe iiyama (vm pro 451) redelijk beroerd. <
Ct heeft wel hun trofee aan Iiyama gegeven....staat levensgroot op de site van Iiyama....
Verwijderd
mzzl
mvg,
Henk Emmelot
BorgDOS 5.0: Assimilate another (Y/N)?
Lekker beeldje op 1600x1200x32@85Hz.
Maar ja, daar doe je dan ook een jaar of 5 mee...
Thanx lui !!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Ik zou voor de vision master 450 gaan, die 451 vind ik niet zo mooi en die loze speakers in de voet....
maar iiyama above all others!
suc6
Verwijderd
De 17" van het type S zeker ?Op maandag 20 november 2000 13:13 schreef IRBaboon het volgende:
Ik heb het niet zo op Ilyama. Hier op de UT (werktuigbouwkunde) hebben we 80 van die Visionmaster 17 staan, en bijna een kwart heeft last van dat de 'pixels er scheef op komen' (weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven). Dan krijg je een superonscherp beeld. Als je dan tegen de zijkant slaat wordt ie wel weer (tijdelijk) normaal. Beetje vaag. Aan de andere kant is dit natuurlijk niet helemaal een eerlijk oordeel van mij, want die dingen staan al jaren bijna 24/7 aan. Dan mag er ook wel eens wat stuk gaan, natuurlijk.
Heb je de Vision Master Pro 450 al eens gezien ?
Je wil niet anders meer ...
waarom Iiyama: goede prijs kwaliteit verhouding.
Sony is veel duurder, ook goed maar prijzig.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
en heb ook voor wat mensen de vmpro 450 geleverd en dat zijn ook heel erge stijve plasser schermpies
M'n broertje heeft zo'n Eizo T57s 17" das ook leuk (gaan wel heel lang mee, zijn wel wat duur) Die iiyama 450 heeft wel ontzettend veel prijzen gewonnen en is door diverse sites uitgeroepen als beste 19" monitor. En das nie voor nix lijkt me
I’m not like the OTTERS
Gaap!Op maandag 20 november 2000 10:13 schreef eaglesmaus het volgende:
quote :
De lezers van Computer!Totaal belonen iiyama met de Computer!Totaal Trofee 2000.
Ten eerste: C'T is geen C!T
Ten tweede: Waar komen de stemmen vandaan? Laten we zeggen, (over het algemeen) van mensen die niet gehinderd zijn door enige kennis van zaken. Die trofee op zich heeft weinig waarde.
Edit: Tweede punt iets milder omschreven.
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
Verwijderd
http://www.pcworld.com/reviews/article.asp?aid=32444&pg=2
http://www.zdnet.com/pcmag/stories/reviews/0,6755,2339927,00.html
Ik verzeker je: Je gaat echt niet voor je plezier naar die Iiyama kijken met een rez van 1800*1440@77HzOp maandag 20 november 2000 21:47 schreef nova het volgende:
Iiyama heeft een nieuw model A902MT Met speakers en USB HUB Volgens mij tijdelijk gratiz webcam Max resolutie is 1800*12??
Sick!Op dinsdag 21 november 2000 00:30 schreef SiNisTrAD het volgende:
ik hou van mijn iiyama vision master pro 450
Hou jij dan niet van je computertje?Op dinsdag 21 november 2000 00:32 schreef voxx het volgende:
[..]
Sick!
Russian Blue Neji
Kate Bush
De G400 is de 19" monitor, erg goeie reviews zeker een supermonitor... alleen wel aan de dure kant. Maar ja, ik vind het vrij belangerijk om een goeie monitor te hebben
Op dinsdag 21 november 2000 22:22 schreef jasjenl het volgende:
(naar mijn mening zijn geven niet-Diamondtron schermen een natuurlijker, regelmatiger en rustiger beeld).
Russian Blue Neji
Kate Bush
Naar mijn gevoel kun je aan een Diamondtron scherm zien dat het beeld niet uit een rooster met pixels bestaat maar uit een 'gordijn' met draden, ik zie echt een verschil tussen horizontale en vertikale lijnen, wat ik onnatuurlijk en onrustig vind overkomen. Ook vind ik de scherpte in horizontale richting vaak onregelmatig, zie je vooral als je op een hoge resolutie een aantal letters m naast elkaar zet, de pootjes van de m lijken dan niet allemaal even breed. En ik heb de indruk dat een Diamondtron scherm ook een hogere refreshrate nodig heeft om net zo rustig over te komen als een ander scherm, bij 85 hz vind ik die dingen nog flikkerig eruit zien.Op dinsdag 21 november 2000 22:24 schreef FrankGuthrie het volgende:
[..]
, say what?
Sony ook prima, wel duurder...
Nu de 22" een topscherm!
Bericht hierboven