Toon posts:

Monitor Programma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben laatst naar Cebit geweest, toen we daar aan het rond lopen waren zag ik op een pc een heel mooi programma wat alles controleerde op je pc. het had een grafische layout en het controleerde bijvoorbeeld, cpu temp, hd, temp enz. nou ben ik de naam kwijt. Ik wil graag dat programma hebben, en de antwoorden sysoft sandra ken ik al, speedfan ken ik ook maar is net niet wat ik zoek.

en dan mijn 2e vraag, ik wil graag kunnen zien wat mijn hd allemaal uistpookt. is daar een programma voor, ik wil bijvoorbeeld kunnen zien wat hij aan het laden is en met welke snelheid als dat kan dan maar het 1e vindt ik het belangrijkste.
ik heb de search gebruikt maar daar stond niet wat ik zoek.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 22:39
Op je 1e vraag: bedoelde je niet gewoon MBM5? :)

Screenie: Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joshuasioso/got/MBM2.png

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ja dat kan ook, maar ik vindt het een beetje een vaag programma, het is een aardige klus om alles in te stellen...

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 22:39
Je hoeft alles maar één keer in te stellen hoor. En zo moeilijk is het niet. Het programma slaat alles op in een .ini file en die kun je dan upbackken voor na de volgende format :).

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 28-03-2003 00:16 ]

tvw

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik gebruik een image dus dat komt wel goed, maar je kan je hd temp niet aflezen of wel