Toon posts:

ac3 probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een xvid avi met ac3 die ik wil omzetten naar svcd...ik gebruik voor t ac3 geluid virtualdub om een direct stream copy te maken (jaja ik zet .ac3 achter t bestand) en vervolgens headac3 om t om te zetten naar wav ,maar daar krijg ik steeds de error: bad syncword at frame.....the ac3 stream is probably corrupted.ik heb t geprobeert te decompresseren.dat lukt wel maar dan loopt t niet meer goed mee met de film.andere ac3 bestanden gaan wel goed met headac3.
wie weet een goeie oplossing?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

download Avi2VCD en gebruik daarvan Decompressor en doe die dan weer in Headac3.

Je gebruikt wel Virtual Dub voor AC3 geluid?

Deze site http://abdul1.netfirms.com/ gebruik ik altijd voor me probleempjes en handleiding

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de decompressor in avi2vcvd gebruikt maar dan loopt t geluid niet meer synchroom met de film :( en wat is er zo speciaal aan vdub ac3?

• JWO
  • Nu online

JWO

moet je ff ac3 to wav converter gebruiken ..

Verwijderd

Topicstarter
arno,weet je nog een andere manier???

• Flame17
  • Laatst online: 07-01 21:01

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 17:40:
ik heb de decompressor in avi2vcvd gebruikt maar dan loopt t geluid niet meer synchroom met de film :( en wat is er zo speciaal aan vdub ac3?
Die kan overweg met AC3 geluid 8) ,dus al je die nog niet hebt,die ff proberen.

Heb je al gekeken op de site die ik aangaf?

En op die site staat ook hoe je geluid dat niet synchroon loopt moet aanpakken.

Verder kan je het forum proberen van een site die ik ook wel een bezoek,maar dan moet je ff zoeken op het woord " stapplein" in Google,want die link mag ik niet gebruiken/geven :X en je moet dan hebben degene die vermeld dat ze zijn verhuisd ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Flame17 op 29-03-2003 09:16 ]

Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.

Pagina: 1