Devastation Demo resolutie

Pagina: 1
Acties:

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10-2025

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
ik heb de multiplayer demo gedownload van "Devastation"
Installeren gaat prima, maar als ik et spel start, staat ie standaard al op een resolutie die mijn monitor niet aankan...ik heb em getest op een andere pc...En het blijkt dus dat hij standaard op 1280xnogwat staat....nou kan mijn andere monitor dat wel aan, maar daar speel ik niet op....

Ik heb in wat config-files gekeken, en daar staat dat ie standaard op 1024x768 staat met 60hertz, nou dat is dus niet het geval...

Weet iemand hoe ik die resolutie kan veranderen, zodat ik tenminste het spel normaal kan starten??

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
kheb et gevonden......voor diegene die hetzelfde probleem hebben:
Open het bestand Devastation.ini in de map My Documents\DevastationMPDemo, en zoek naar dit:

FullscreenViewportX=1280
FullscreenViewportY=1024

En verander dat in wat je zelf wilt

Cheers :9 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Rickyboy op 28-03-2003 03:10 . Reden: bl44t ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Het zal best werken, maar volgens mij start de demo niet op in 1280x1024 hoor. Mijn monitor kan 1280x1024 aan op 60 Hz, elk spel dat ik opstart heeft bij mij 75 Hz en toch deed de demo het gewoon. In het menu was de resolutie volgens mij gewoon 800x600.
Het is ook wel erg dom een spel op te starten in zo'n hoge resolutie, er zijn veel mensen die dat niet aan kunnen :)

The devil is in the details.

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
dat is zeker dom om het spel standaard op die resolutie te zetten....toch is het raar, want hij stond er toch echt op na de installatie :P