Op dit moment synchroniseer ik mijn Nokia 6610 (en vroeger de 7110) met Outlook via de Infrarood adapter van mijn laptop. Handig, namen en telefoonnummers vastleggen in Outlook contacts en direct ook mijn (zakelijke-) agenda beschikbaar op mijn foon.
Nu wordt mijn laptop vervangen
maar de nieuwe modellen van de Sony VAIO laptops hebben geen infrarood meer
De oplossing lijkt dus een USB-IRDA adaptertje.
In de Pricewatch kan er ik een aantal vinden, varierend veel heel goedkoop (Maxxtro) tot vrij prijzig (Sitecom). Heeft een medetweaker wellicht al ervaring met het gebruik van zo'n ding voor het syncen van zijn/haar GSM'etje?
Het meest handige lijkt een soort dongle (à la een USB stick/disk on key) waar je evt een USB verlengkabeltje tussen kan hangen om ook met een desktop (want vaak USB poorten aan de achterkant) te synchroniseren.
Graag jullie mening/ervaring....
Nu wordt mijn laptop vervangen
In de Pricewatch kan er ik een aantal vinden, varierend veel heel goedkoop (Maxxtro) tot vrij prijzig (Sitecom). Heeft een medetweaker wellicht al ervaring met het gebruik van zo'n ding voor het syncen van zijn/haar GSM'etje?
Het meest handige lijkt een soort dongle (à la een USB stick/disk on key) waar je evt een USB verlengkabeltje tussen kan hangen om ook met een desktop (want vaak USB poorten aan de achterkant) te synchroniseren.
Graag jullie mening/ervaring....