Ik heb een computer (P400/64mb/4,3gb/amr modem/usb combivox idsn modem) die niet goed wil internetten. Wanneer er een isdn verbinding is is de computer verschrikkelijk traag. Bijvoorbeeld het typen van letters (www.nu.nl) duurt zo'n 10 seconden voordat uberhaupt de letter op het scherm verschijnen. De site openen gaat naar mijn idee op normale snelheid, maar het laten zien kost veel moeite. Alles gaat dus langzaam programma's openen enz.
geprobeerd:
- windows 98 SE clean install, usb combivox installeren met bijgeleverde driver -> geen resultaat
- drivers geinstalleerd volgens draytek support (www.draytek.nl/download/win98me.zip) -> geen resultaat
- kabel van 15 m naar de NT-1 vervangen door kabel van 2 m
- andere poort geprobeerd op nt-1, ook quattrovox losgekoppeld -> geen resultaat
- usb modem losgehaald en een nieuw intern ISDN modem geplaatst -> geen resultaat
iemand nog iedeen?
geprobeerd:
- windows 98 SE clean install, usb combivox installeren met bijgeleverde driver -> geen resultaat
- drivers geinstalleerd volgens draytek support (www.draytek.nl/download/win98me.zip) -> geen resultaat
- kabel van 15 m naar de NT-1 vervangen door kabel van 2 m
- andere poort geprobeerd op nt-1, ook quattrovox losgekoppeld -> geen resultaat
- usb modem losgehaald en een nieuw intern ISDN modem geplaatst -> geen resultaat
iemand nog iedeen?