Toon posts:

[fortis] online banking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met fortis online banking. Ik heb de cdrom netjes geinstalleerd. Na reboor start ik online banking op. Nadat ik mijn pincode heb ingevoerd loopt windows finaal vast. Ik kan wel mijn cursor bewegen maar niks reageert meer. Zelfs tasmanager loopt vast.

Ik meerdere malen geprobeerd fortis opnieuw te installeren, maar dat mag niet baten.

Ik draai windows 2000 pro met alle laatste updates en fixes.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
heb hetzelfde probleem gehad: ik maakte gebruik van een seriele aansluiting, toen ik een USB cardreader kreeg ging het WEL goed (gebruik overigens Win998/XP)

Verwijderd

Topicstarter
hemiparo schreef op 28 March 2003 @ 07:54:
heb hetzelfde probleem gehad: ik maakte gebruik van een seriele aansluiting, toen ik een USB cardreader kreeg ging het WEL goed (gebruik overigens Win998/XP)
Hmmm...ik gebruik ook de seriele versie. Ik wist niet eens dat ze een USB versie hadden.

Verwijderd

nummer helpdesk:
0900 1417.
heb net ook ff moeten bellen..... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 10:07:
nummer helpdesk:
0900 1417.
heb net ook ff moeten bellen..... ;)
Ik dacht dat het nummer 0900-8175 was :?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 17:18

Nitai

Live the life you love.

serieel werkt hier wel goed icm XP, misschien kan je kijken of er geen andere apparaten aanspraak maken op je seriele port. Had je eerder andere hardware op die serial port?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:40
Nou, ik heb er ook vaak last van. Volgens mij heeft het te maken met java, maar of het echt daaraan ligt, weet ik niet.

De helpdesk bellen heeft geen zin, want dan sturen ze je een programmatje dat de compoorten detecteert en meer ook niet.

Het enige wat SOMS wel wil werken is Windows (XP) opnieuw installeren en dan hopen dat het wel werkt.

Ik ben het in ieder geval zat!!!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

I&T -> SA

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Nitai schreef op 28 March 2003 @ 10:19:
serieel werkt hier wel goed icm XP, misschien kan je kijken of er geen andere apparaten aanspraak maken op je seriele port. Had je eerder andere hardware op die serial port?
Ik heb op een gegeven moment een nieuwe installatie van Windows 2000 pro uitgevoerd. Toen heeft een week lang Fortis online banking goed gedraaid en van de een op de andere dag kapt het pakket er gewoon mee.

Verwijderd

Topicstarter
Zo...net ff met de helpdesk gebeld. De NView manager (NVidia drivers) stond enabled. Deze moet uitstaan. Nu draait alles weer pefekto

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
sinds wanneer heb een bankprogramma last van NView ?!

Weer een staaltje van intelligent programmeren... van Nvidia en van die bankgozers...

Ben ik weer blij dat ik met de rabobank werk, want ik gebruik wel m'n NView mogelijkheden.
Pagina: 1