[TMPGEnc] Divx->MPG Geluid valt weg

Pagina: 1
Acties:

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-12 16:51

MrDry

Desperados!

Topicstarter
Als ik met TMPGEnc een Divx (AVI) bestand converteer naar NTSC MPEG1 dan valt na ongeveer 45 minuten het geluid uit. Dit is nu al de 2e DivX waarbij het gebeurt.
Het ene bestand was DivX3 en de andere versie 5 dus daar zal het vermoedelijk niet aan liggen.

Ik gebruik SSRC als externe sampling frequency converter omdat het geluid van deze veel beter is dan de interne van TMPGEnc.

Zou het kunnen zijn dat SSRC maar 45 minuten aan kan? Is er iemand die SSRC ook gebruikt en geen problemen ondervind?

Het is zo lastig om te testen aangezien het converteren van een hele film (>90 min) dik 2 uur duurt op mijn XP1800 :(

Quod licet lovi, non licet bovi

• krizzziz
  • Laatst online: 22-12 09:29
hmzz....probeer eens een ander programma..zoals virtualdub (alom bekend)...
dit werkt bij mij feilloos

ehhhh..HOI

• MrDry
  • Laatst online: 18-12 16:51

MrDry

Desperados!

Topicstarter
Zal ik eens proberen....werkt dat net zo eenvoudig als TMPGEcn?

Quod licet lovi, non licet bovi

Verwijderd

waarom ssrc .. meeste dvdspelers ondersteunen 48 ook hoor.. probeer het geluid anders eerst te demuxen/decoden met nandub (audio -->full processing, file-->save as wav) en dan in tmpeg als externe audio track inladen .. je kunt dan ook als encoder toolame stellen..(ff downloaden)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 09:39 ]

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 14:34

Flame17

Captur EDC 130

TMPGenc gaat niet lekker om met bepaalde geluidsoorten,dus probeer even om je geluid om te vormen zoals hierboven al geopperd.

Verder kan je maar beter ff deze site http://abdul1.netfirms.com/ lezen,ik zag dat ie is bijgewerkt naar aanleiding van de diverse vragen etc,etc.

Off topic:

En volgens mij heeft het Divx/Avi films bewerken een vlucht genomen.

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,