Toon posts:

[Outlook] Batch mail versturen met aanroep *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik wilde graag een mail sturen naar een aantal mensen, maar ik wilde graag in de aanroep standaard de naam vermelden. Dus zonder de mail naar 100 mensen te moeten typen, een standaard mail met daarin Beste .........Wie kan me helpen?
Alvast bedankt.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Ik snap er niks van 8)7

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel, als het mailtje bv begint met beste Jaap of iets dergelijks, dat de naam continu verandert, afhankelijk aan wie die geadresseerd is

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Spam? Ik hoop dat de ontvangers wel om de mail gevraagd hebben ;)

Dat lijkt me redelijk makkelijk te doen door er zelf een macro voor te maken, of een anderssoortig script dat geen gebruik maakt van OL.

Er zijn verder ongetwijfeld redelijk goedkope direct mailing programma's, [google=batch mail] etc. Loop daar eens wat van langs.

offtopic:
"Vraagje in Outlook" is niet bepaald een toppictitel die kort maar krachtig de vraag weergeeft. Ik pas het dus maar even aan, bedenk de volgende keer ajb zelf even een goede topictitel :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 27-03-2003 22:19 . Reden: Die tweede google-tip gaf nogal veel spambedrijven :X ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ben een totale noob, kan iemand me niet op weg helpen ??

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 23:13
Word mail merge. Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe heet dat??? Echt ken het niet?

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 23:13
[google=word e-mail merge]

leer eens zelf zoeken zeg..