tweakers.net fucked up?

Pagina: 1
Acties:

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:20
(weet niet of dit het juiste forum is...)

Ligt het aan mij of zijn er de laatste 2 weken enige problemen met tweakers.net. o.a. het volgende:

zie screenshot http://www.synrg.nl/fuckup.gif

- de achtergrond is gewoon een lijntje van links naar rechts (bg.gif). Bij langere posts met reacties ontbreken er gewoon stukken achtergrond. Dan lopen er zwarte strepen over het beeld.

- veel fouten in MySQL database. Het topic van de screenshot is TwinMOs komt met 184 pin SDR geheugen. Maar de reacties bij het topic zijn van het vorige onderwerp (alladvantage kan het niet meer bolwerken)

De laatste weken heb ik dit soort dingen al meer (dus waarschijnlijk niet sinds http compressie) Zo ook reacties die verdwijnen. Posts waarvan later de inhoud ERG grondig is aangepast. Posts met als topic test..., etc.

Heb ik dit alleen of is het structureel?? Enhh... ja ik ben goed met photoshop maar dit is er geen resultaat van. En het ligt niet aan mijn comp. De config daarvan is de laatste maanden niet veranderd (ook geen browser update).

* The Source Source dus...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

1) Dat er stukken achtergrond ontbreken moet echt aan je browser/windows config/drivers etc. liggen. Een background is een background.

2) Vanmorgen waren er wat problemen ivm een upgrade naar een nieuwere versie van MySQL. Daardoor moesten de ID's van een aantal nieuwspostings handmatig aangepast worden en dan krijg je al snel dat reacties aan verkeerde nieuwspostings gaan hangen omdat iedereen maar blijft doorreageren terwijl ik de ID's probeer te verplaatsen.

3) Ik verwijder nooit reacties, afgezien van dubbelposts of reacties op verwijderde nieuwspostings. Als er daadwerkelijk reacties worden verwijderd dan is dat iig niet de bedoeling (daar hebben we een modsysteem voor).

4) Als ik de preview functie wil testen moet ik testpostings doen. Helaas zijn er van die mensen die menen dat ze op testpostings moeten reageren ("Huh, wa's dit?").

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb ook al een tijdje (maand) die zwarte balken... Ik draai Win2k en sinds eergisteren ook Whistler.

Wel zit ik met een res van 1600x1200, ik dacht dat het daaraan zou liggen...

[edit]
Nu weer even gekeken en het is nu wel goed...

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:20
ik draai ook 1600 * 1200 met W2k. Echter draai ik dat al erg lang en zoals gezegd er is niets aan de config veranderd.

Zwarte balken probleem kan idd aan browser liggen. Echter ik heb het sinds ongeveer de laatste 2 weken en alleen bij Tweakers.net. Heb ook geen browser update ofzo gedaan.

Reacties om te testen begrijp ik. Daar reageer ik ook nooit op maar er zijn altijd mensen die leuk moeten zijn.

Ik heb enkel dagen geleden (rond donderdag) dus bij een topic gehad nadat ik het aanklikte alleen de reacties verschenen zonder nieuwsfeit.

Het is maar dat je het weet. :)

* The Source Source dus...