Ik heb nog ergens zo'n MacClassic staan die stof verzameld.

Zou die te gebruiken zijn als MP3 spelen als er een HD aan gehangen wordt?

Zou die te gebruiken zijn als MP3 spelen als er een HD aan gehangen wordt?

tvw
Check... wist ik al :-)Overige Hardware, of hij daar goed zit merk je vanzelf, Windows-related is het in ieder geval niet. Wellicht is het nog iets voor Non-Windows Operating Systems, maar dat mag LopeZ beslissen.
misschien dat er wel linux op wil draaien (maar dan nog heb je gewoon geen power voor een MP3player).Bigs schreef op 27 maart 2003 @ 22:17:
Dat is nog een 68k mac, no way no how dat je daar mp3s op gaat draaien
Ennuh shotgun: DOS op een mac? Viezerik
tvw
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 00:48 ]
Bekijk het van de positieve kant- met 8b mono is de CPU lager dan bij 16b stereo...Verwijderd schreef op 28 March 2003 @ 00:46:
Er zit dus een 8mhz Motorola 68000 in.. bovendien is geluid beperkt tot 8bit mono
Ter vergelijking: Een Amiga heeft een 68060 op 50mhz nodig.. plus een DSP audiokaart
edit:
Shotgun: bijna goediig wel 50mhz, alleen een vettere processor
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
Dat dacht ik ookdion_b schreef op 28 March 2003 @ 00:59:
[...]
Bekijk het van de positieve kant- met 8b mono is de CPU lager dan bij 16b stereo...
Maar no way gaat dit lukken dus
Maar das ook niet te vergelijken materiaaldion_b schreef op 28 March 2003 @ 00:59:
Mijn traagste Mac, een PowerMac 7200/90 (90MHz 601 PowerPC CPU) kan iig zonder problemen met onboard hardware MP3 draaien, maar dat is 10 jaar jonger dan de technologie in jouw Classic
[ Voor 41% gewijzigd door Bigs op 28-03-2003 09:53 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq