*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
wat heb ik gedaan. nieuwste printer drivers geinstalled
iemand met kabel en brander vragen of hij em voor je download of een cd bestellen bij MS ?Tusk schreef op 27 maart 2003 @ 21:44:
zit @ modem dus SP3 installen werkt niet echt.
verder had ik ook problemen met me printer (waar niet eens win2k drivers vcor waren), dit kon ik oplossen door driver te lenen van HP. Ik kan printen maar kleuren etc komen er heel erg brak uit.
Verwijderd
Welke printer heb je dan?Koeskoes schreef op 27 March 2003 @ 22:03:
verder had ik ook problemen met me printer (waar niet eens win2k drivers vcor waren), dit kon ik oplossen door driver te lenen van HP. Ik kan printen maar kleuren etc komen er heel erg brak uit.
Het is een USB-printer.....lijkt me niet dat je hem dan op LPT1 in wilt stellen. He van de week nog iets dergelijks gehad. Dikke kans dat het de security van w2k is. Moet je ff bij de printereigenschappen en dan secutity kijken. Toegeng geven aan de specifieke gebruikers (administrator + inloggende gebruiker) werkt iha wel.Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 22:00:
En hij staat wel ingesteld op LPT1? En staan er ook uitroeptekens in de device manager?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Ja, nu zie ik het ook, sorry, ff verkeerd gelezenThe_Eagle schreef op 28 maart 2003 @ 13:12:
Het is een USB-printer.....lijkt me niet dat je hem dan op LPT1 in wilt stellen. He van de week nog iets dergelijks gehad. Dikke kans dat het de security van w2k is. Moet je ff bij de printereigenschappen en dan secutity kijken. Toegeng geven aan de specifieke gebruikers (administrator + inloggende gebruiker) werkt iha wel.
Misschien een stomme vraag.... maar als ie al geen nieuwe usb device ziet gaat het niet werken denk ik.... probeer prik em eens in ander usb poort .... is tie usb en lpt1/ probeer anders ook je lpt1 ook eens. enz. lijkt me niet dat het aan je drivers ligt. let wel op als je drivers los installeert met add printer dat je geen usb kan selecteren. dan staat ie op je LPT1 poort .
als ik hem opnieuw in de usb prop zegt ie usb device niet herkent
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Op de zaak hebben wij een eenvoudige Z35 van lexmark [usb] die had het zelfde probleem na het opnieuw installeeren van xp. De drivers had ik van lexmark gehaald en dan wel de nederlandse drivers je zou denken dat is altijd goed orgineelTusk schreef op donderdag 27 maart 2003 @ 21:44:
keb hier een printer: Lexmark x73 (usb)
@ win98se werkt ie gewoon
net verse win2k erop gegooid.
wat heb ik gedaan. nieuwste printer drivers geinstalled
gezocht naar mobo drivers....zijn der geen (alleen sound en agp etc)
zit @ modem dus SP3 installen werkt niet echt.
drivers van printer zijn goed installed zegt ie...maar nou kan ie geen verbinding maken zegt ie. ik plug printer eruit muis erin en muis doet het usb werkt dus....
sys specs
amd k7 1 ghz
mobo: eagleTEC m830 (weet niet of het de + of de L is)
128 mb ram (ddr 266 geloof ik)
rest is overbodig lijkt me...
whos helping me out ?
even keken of de drivers er af waren gehaald maar nee hoor inmiddels een maand geleden
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2007 08:55 ]