Toon posts:

[Warcraft 3] Instabiele verbinding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er niks van. Op één dag heb ik zo'n zes keer een disconnect met Blizzard's server gehad... Heeft iemand enig idee wat er mis is? Of hoe ik de stabiliteit van mijn verbinding kan verbeteren? Programma's waarmee ik de stabiliteit kan meten, zijn ook van harte welkom.. Ik heb geen idee in welke hoek ik dit probleem moet zoeken maar ik weet wel dat er iets niet in de haak is want dit is me al te lang en te vaak gebeurd... Iedere vorm van hulp word gewaardeerd _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:27 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Wat specs zouden ook gewaardeerd worden. :P

Anyway, heb je dit vaker, of alleen vandaag?

There is no magic.

Verwijderd

Norton Systemworks 2003

------>connection keep alive ;)

Verwijderd

Topicstarter
The Will schreef op 27 March 2003 @ 21:33:
Wat specs zouden ook gewaardeerd worden. :P

Anyway, heb je dit vaker, of alleen vandaag?
Mmm, vraag me af of het daar beter van wordt. Maar goed je hebt gelijk, je kunt geen oplossing vragen als je niet volledig bent. Daarom:

Athlon 1200
512 MB
Radeon8500 LE
WinXP
RealTek RTL8139 "Fast Ethernet" (daar ben ik het niet mee eens maar jah :+ )

Ik zit hier op een LAN. De server draait Sygate en verbindt 3 pc's met een Hub en een kabel. Kabel is van @home en is op zich niet al te slecht hoor.
Ik heb dit probleem sinds een paar weken. Daarvoor had ik er nooit last van.

Reverend wat voor programma is dat en waar kun je het 'downloaden' (als ik het moet kopen dan pas ik :D) ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
Ehh... downloaden van Norton Systemworks lijkt me niet zo'n geslaagd idee @ GoT. :P

Voor zover ik weet is er ook geen trial van.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Geen specs opgeven, downloaden ter sprake brengen... Met mijn honderden posts straal ik hier toch het niveau van een n00b bezoeker uit :D Waarvoor mijn excuses.

Maar ik snap wat je bedoelt... Ik bedoelde met downloaden niet het downloaden in negatieve zin (ben geen illegale koper al suggereren die aanhalingstekens misschien wel het verkeerde :)) maar meer een trial... Maar die kon ik niet vinden...

Heb de oplossing echter gevonden.. Kon op de US server vlekkeloos spelen en heb daar vanavond een aantal fijne uurtjes lagloos doorgebracht :P Zo hoort dat :Y) Dus het ligt gewoon aan Bnet en niet aan mij.

~ Case Closed ~ (voor mij iig :P)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2003 01:36 ]

Pagina: 1