TV OUT Geforce3 Ti 200 23.11 werkt lastig

Pagina: 1
Acties:

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Heb de TV in de woonkamer staan en de PC in de slaapkamer (ja klinkt raar). Als ik dus het beeld naar mijn TV wil laten gaan wordt het beeld op mijn monitor zwart. Als ik het weer terug wil veranderen moet ik dus steeds (15 keer) op en neer lopen wil het beeld weer terug krijgen. Rechter muisknop instellingen geavanceerd bla bla bla tot ik weer monitor kan selecteren. Is hier een oplossing voor? Op een comp van een vriend van mij kan die gewoon een hotkey combinatie gebruiken voor beeld op TV of beeld op monitor. Zoiets zoek ik eigenlijk. Ik ga hier geen draadloze muis voor kopen! Iemand dit probleem ook?

[ Voor 3% gewijzigd door Sneak[3G] op 27-03-2003 20:55 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Sneak[3G]
Hmmz doet iedereen het op mijn manier? Steeds op en neer lopen van TV naar PC in 2 verschillende kamers een half uur lang voor dat het beeld weer terug is op de monitor? Of id hier een oplossing voor?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

TvTool of TVCC 2000

Verwijderd

een geforce3 is niet dualhead dus je kan geen 2 schermen tegelijk erop aansluiten

• Sneak[3G]
nee dat klopt . Daarom heb ik ook dit probleem.

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-07 15:15
Hoi,
Ik weet niet wat voor een computer je hebt, maar ik heb zo'n ding van de Aldi met aan boord ook een gforce 3 en ik heb hetzelfde probleem. Mijn oplossing: ik heb een draadloze infrariood muis gekocht (12,50 Megapool) en deze verlengt met behulp van een zelf gebouwd schakelingetje. Zo kun je je computer bij de t.v. bedienen. Werkt goed alleen moet je even met twee personen zijn 1 die het beeld omzet en een die dat beeld waar de andere monitor of t.v. staat bevestigd.(of gewoon een keer op en neer rennen ) Om je ir mius te verlengen heb je slechts een lange kabel met twee draadjes nodig. Als je interesse hebt kan ik de schakeling mailen inclusief printplaat layout, en tegen vergoedinkje wil ik zelfs het printplaatje nog wel maken (5euro) de schakeling past echter ook makkelijk op een stukje gaatjesprint.

groeten is dus niet nodig :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 21:08 ]

• Sneak[3G]
je zou dus ook een USB muis gewoon kunnen verlengen. Ik heb net TVtool geinstallerd dan druk je gewoon op CTRL F1 of CTRL ALT F1 en dan schakelt die over. Ik heb overigens dezelfde aldi Comp als jij :-)

Verwijderd

flipje81 schreef op 27 March 2003 @ 21:06:
bla bla
Werkt goed alleen moet je even met twee personen zijn 1 die het beeld omzet en een die dat beeld waar de andere monitor of t.v. staat bevestigd.(of gewoon een keer op en neer rennen )
bla bla
Je kunt dus ook gewoon op Enter drukken :+ :D Heb je alleem maar jezelf nodig gok ik zo...

• Sneak[3G]
TVCC 2000 doet het niet bij mij. ik heb GF3 namelijk. Bij TVtool wil ik de key invullen (vriend van me gebruikt hem niet meer) , maar dat lukt niet ik snap niet hoe ik hem in moet vullen. Ik druk steeds op dat gele sleuteltje, maar hij doet niks

• flipje81
Verwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 21:27:
[...]

Je kunt dus ook gewoon op Enter drukken :+ :D Heb je alleem maar jezelf nodig gok ik zo...
Natuurlijk kan dat maar wat doe je dan als er blijkt dat op je andere monitor geen beeld verschijnt? Vanwege een of andere reden (bijv. connector los , kabelbreuk, soldering los enz.) Met een beetje geluk reset de computer dan je instellingen als je opnieuw opstart zoniet dan heb je een probleem dunkt mij . Dus toch niet zo'n handige methode dat op enter drukken.

• flipje81
bbarten81 schreef op 27 maart 2003 @ 21:09:
je zou dus ook een USB muis gewoon kunnen verlengen. Ik heb net TVtool geinstallerd dan druk je gewoon op CTRL F1 of CTRL ALT F1 en dan schakelt die over. Ik heb overigens dezelfde aldi Comp als jij :-)
Ik weet niet hoe je usb verlengt. Mijn schakeling werkt met een infrarood muis. Ik heb de infraroodchip uit de ontvanger gesoldeert, het signaal versterkt en verlengt. Hiervoor heb ik gekozen omdat ik maar 2 draden tot m'n beschikking had. Aan de ps2 of usb connector heb ik dus niets hoeven doen of hoeven verlengen.
Vraag me a.u.b. niets over andere muizen of usb of ps2 verlengen dat heb ik verder niet uitgezocht omdat deze methoden volgens mij allemaal meer dan 2 draden vereisen en zodoende niet interessant waren voor mij. Het enige dat ik weet is dat mijn methode met de genoemde muis (trust ami mouse 250s cordless) 100 procent werkt.
Pagina: 1