Toon posts:

Scripts/Tutorials/Graphics e.d.

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga beginnen met een site met allerlei dingen die te maken hebben met zo'n beetje alles wat hier in dit forum hoort en ik heb nu even een lijst samengesteld met de dingen die ik er op ga zetten, gewoon om even te checken of ik niks belangrijks mis :)

Tutorials
- flash
- Photoshop
- Html
- Javascript
- Dreamweaver (mischien...ik zou nu nog niet weten wat ik er over kan vertellen :|)
- CSS

Examples (dingen met copyright, die ik dus liever voor mezelf wil houden :))
- buttons
- banners
- wallpapers
- scripts (incl. kleine tutorials erbij... Hier geen copyrights op)
- flash (laat ik waarschijnlijk door iemand anders doen... mischien vrijwilligers hier??)

free sample's (met free bedoel ik free-to-use :))
- buttons
- banners
- wallpapers
- flash (nogsteeds geen vrijwilliger? ;))

home
- home
- news
- cantact
- crew

scripts (voornamelijk de client-sided script talen, voorbeelden geven met mischien tutorials erbij...)
- javascript
- html
- dhtml
- asp
- xml
- java applets
- php

others
- disclaimer
- affiliates (nog nie zeker of ik dit er bij doe)
- statistics (een nedstatje en m'n eigen asp loggertje)

interactive (komt er michien nog wel eens...zeker in het begin nog niet)
- forum

Is er nog iets belangrijks dat ik mis? Of zijn er nog hints die ik moet weten?? Nou ja, alvast bedankt :)

PS: Ik ga trouwens niet verder in op 3d-modelling aangezien ik er zelf geen klap van kan :D

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik denk dat je de pagina 'post hier de foto van je badeendje' bent vergeten.

Even serieus; wat moeten wij hiermee? Oftewel; hoe weten wij wat jij met je site wilt, wat je doelgroep is, en wat jouw plannen zijn met je site?

[ Voor 35% gewijzigd door HunterPro op 27-03-2003 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is gewoon even om te checken of ik niet iets ben vergeten... Dusse, ben ik iets vergeten?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 March 2003 @ 20:46:
Dit is gewoon even om te checken of ik niet iets ben vergeten... Dusse, ben ik iets vergeten?
umm... je tandenborstel? :)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:20

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Hunt > "Is er nog iets belangrijks dat ik mis? ... hints"

bovendien moet ik opmerken dat 'cantact' geen bestaand woord is, dit aardig riekt naar spam hoewel er nog geen url staat maar die ongetwijfeld komen gaat en dat naar personeel vragen niet gewenst is :)

/edit: wat denk je dat jouw site zo bijzonder gaat maken dat die andere 1001 websites niet hebben?

[ Voor 21% gewijzigd door Thijsmans op 27-03-2003 20:47 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 27 March 2003 @ 20:44:
ik denk dat je de pagina 'post hier de foto van je badeendje' bent vergeten.

Even serieus; wat moeten wij hiermee? Oftewel; hoe weten wij wat jij met je site wilt, wat je doelgroep is, en wat jouw plannen zijn met je site?
1: Ik wil een degelijk begin maken aan deze site
2: Mijn doelgroep is iedereen die geinterresseerd is in internet of webdesigning
3: Mijn plan is om een zo goed mogelijke site te maken met zoveel mogelijk onderwerpen, en dan het liefst met veel tutorials.

Verwijderd

Ik vraag me ook een beetje af waarom je het op dit forum post. Wil je feedback van gebruikers hier, of wil je dat ze je gaan helpen met die site?
Eerlijk gezegd denk ik dat beide situaties niet erg gewenst zijn. :)

Als je zo'n site zelf wilt maken, kun je ook wel zelf de inhoud bepalen, denk er ook maar aan dat als je het verhaal technisch goed realiseert, dat een uitbreiding er in no-time bij staat. Zie het eerst maar eens te bereiken, je zult niet de eerste zijn die eraan begonnen is maar die het eigenlijk nooit af maakt.

Maar nee, eigenlijk is dit niet echt voer voor W&G, wat mij betreft. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.