Een vriend van mij heeft een aldi computer (667Mhz) van een aantal jaren terug. We willen weten wat voor moederbord erin zit, maar tussen de pci sloten staat: MEDION 2000 VER.1. Het heeft een Via chipset en een award bios. Verder weet ik nix
. Welk mobo is dit.
Ik vermoed dat het een MSI is. die worden veel gebruikt.
Maar zoek eens naar een proggie dat dat kan uitlezen, is vaker langsgeweest in elk geval.
Maar zoek eens naar een proggie dat dat kan uitlezen, is vaker langsgeweest in elk geval.
Zo uit m'n hoofd was het een MS-6318 (ik heb die pc ook)
Eigenlijk een kut-moederbord, je kunt er absoluut niets mee OC'en (nou jah, met wat tooltjes in windows kun je net op 733 komen), en d'r zitten veel te weinig PCI-sloten op. Echt een budget-moederbordje.
Eigenlijk een kut-moederbord, je kunt er absoluut niets mee OC'en (nou jah, met wat tooltjes in windows kun je net op 733 komen), en d'r zitten veel te weinig PCI-sloten op. Echt een budget-moederbordje.
[ Voor 67% gewijzigd door eL_Jee op 27-03-2003 20:13 ]
googlegoogleeL_Jee schreef op 27 maart 2003 @ 20:12:
Zo uit m'n hoofd was het een MS-6318 (ik heb die pc ook)
http://www.fujitsu-siemen...oStar/ms6318/MS6318uk.pdf
OC / CM - Begint eer ge Bezint
[google=medion 2000 mainboard]
[search=medion 2000 moederbord]
/zoekertje
[search=medion 2000 moederbord]
/zoekertje
Doe eens een zoek op Medion moederbord, deze vraag is namelijk al héél vaak langsgekomen (zag zelfs dat je een vergelijkbare vraag vorig jaar hebt gesteld
)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()